3 ulubione palety do makijażu

Przychodzę do Was dzisiaj z trzema paletkami do makijażu, które są zdecydowanie moimi faworytami. Makijaż jest dla mnie ważnym elementem codziennej rutyny, dlatego ważne, aby był chwilą przyjemności i przede wszystkim by efekty były zadowalające. Używając owych palet makijaż zamienia się w chwilę relaksu, a o efekt końcowy nie muszę się martwić. Tyle jeśli chodzi o wstęp, zacznijmy od paletki :

EVELINE All In One ROSE

Jej niebywałą zaletą jest przede wszystkim jej rozmiar. Jak widzicie możemy zabrać ją wszędzie i zawsze będziemy miały pod ręką zestaw cieni, który nada się na wiele okazji. Znajdziemy w niej bowiem 12 rozmaitych cieni, które będą błyszczeć, jak i takie, które zmatowią naszą powiekę. W zestawie możemy dostrzec również pędzelek, który ułatwi nam aplikację cieni (kiedy np. nie będziemy w stanie zabrać naszych ulubionych pędzli - sprawdziłam to). Jak możecie zauważyć jej kolorami przewodnimi są róże i brązy. Jedynym minusem jest brak lusterka, ale wiem, że dla wielu z Was to nie problem. Uznajmy więc, że będzie to minus tylko dla niektórych z nas!

CENA : ok. 50 zł

DOSTĘPNOŚĆ : Rossmann, sklepy internetowe


MAKEUP REVOLUTION ROSE GOLD CHOCOLATE

Jest paletką, która zachwyca swoim wyglądem - musicie przyznać, że jest on obłędny! Ale na szczęście (w tym przypadku) wygląd współgra z jakością. Cienie bardzo łatwo są blendują, nie pozostawiają plam i niebywale pięknie pachną. (czekoladą rzecz jasna). Ile znajdziemy w niej cieni ? - 16. Są bardzo przemyślane i skomponowane w taki sposób by ułatwić nam stworzenie makijażu idealnego. Powiem Wam jeszcze, że paletek jest mnóstwo, myślę, że każda z Was znajdzie coś dla siebie. Ja akurat zdecydowałam się na tę, w której nie brak różu! Zajrzyjcie do środka!


CENA : ok. 50 zł

DOSTĘPNOŚĆ : Super-pharm, sklepy internetowe

ZOEVA Offline Pallette

Zoeva nie mogła nie znaleźć się w moim zestawieniu. Nie wspomnę już o trudzie podjęcia wyboru, na którą z nich się zdecydować. Jak wiecie (bądź nie) firma ta, ma do zaoferowania mnóstwo różnorakich palet, które (przynajmniej mnie) zachwycają jakością i kolorystyką. Zdecydowałam się akurat na tę paletę, gdyż ma do zaoferowania (jak to pięknie ujęto w jednym ze sklepów internetowych) : "barwy od piaskowego beżu, poprzez intensywną czerwień egzotycznych kwiatów, po opalizującą zieleń tropikalnej roślinności." Cienie cudownie "współpracują" z pędzlami, dobrze się rozprowadzają oraz (co najważniejsze) wyglądają zjawiskowo. Dodam jeszcze, że cienie mają doskonałą pigmentację (ale nie sposób zrobić sobie nimi plam).


CENA : ok. 85 zł

DOSTĘPNOŚĆ : Sephora, sklepy internetowe


Mam nadzieję, że wpis Wam się podobał. Piszcie koniecznie jakie są wasze ulubione paletki i dajcie znać czy znacie produkty przeze mnie przedstawione!?

Jeśli jesteście ciekawe jakie efekty można uzyskać owymi paletkami, to zapraszam na mój Instagram, gdzie znajdziecie makijaże wykonane właśnie nimi

klik

Komentarze

  1. Ta Zoeva bardzo mnie kusi ma ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mało kto wymienia tą zoevę w ulubieńcach :) Trzeba przyznać, że ma dość nietypowo przemyślaną kolorystykę i trzeba mieć na nią pomysł :)
    Mnie kusi ta eveline bo właśnie te dwa różowe maty to coś czego szukam - a jak z jej pigmentacją i trwałością?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pigmentacja i trwałość - bardzo dobra 😃♥️ U mnie się sprawdza 😍

      Usuń
  3. Trzeciej paletki nie znam. Czekoladki mają super kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę pokazać ten wpis mojej siostrze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaaaa chcę te paletki do oczów! O mamusiu, ależ one są cudowne, te kolorki są dobre napigentowane? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurde, liczyłam na swatche :/
    Paletki są cudowne, na pewno sie zaopatrze w którąś.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miały być - ale podczas tworzenia wpisu miałam wysypkę na rękach 😂 ech! Zawsze mam pecha!

      Usuń
  7. przepiękne paletki! Szczególnie te z Revolution :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie są super ,piękne kolory,pigmentacja super prezentują się na oku.

    OdpowiedzUsuń
  9. o nieee teraz chcę je wszystkie:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Paletka z Zoevy najbardziej mi przypadła do gustu, bo jest większy wybór odcieni, które się nie powielają:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam paletki od Makeup Revolution! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta ostatnia paletka ma piękne kolory! Ten niebieski w szczególności :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam MR ale po wpisie kusi mnie ZOEVA :D A moim mistrzem klasyczne W7 z tk maxxa za 30 zl - naprawde jakosciowa bomba a cena zmiata!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne te palety, mam ochotę na Zoevę i MUR 😍

    OdpowiedzUsuń
  15. te paletki w kształcie czekolady są bardzo kuszące, muszę kiedyś w końcu się zaopatrzyć w którąś czekoladkę :D strongheart25.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie się bardzo podoba ta czekoladka. Eveline mam i lubię. Całkiem fajna pigmentacja.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie przedstawione mają super odcienie

    OdpowiedzUsuń
  18. Tej czekoladki nie mam, ale mam 3 inne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. tej z eveline nie miałam, ale czekoladki uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam paletki z Zoevy a tej z Twojego wpisu jeszcze nie mialam. Chyba musze o niej pomyśleć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ta paleta Eveline jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Mają naprawdę śliczne kolorki, idealne na lato :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/06/dwie-propozycje-sukienek-na-wesele.html

    OdpowiedzUsuń
  23. ZOEVA Offline Pallette to coś dla mnie, choć ostatnio miałam fazę na to aby się nie malować wcale, chyba do tego wrócę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię czasem całkiem zrezygnować z makijażu 😃

      Usuń
  24. Kojarzę te palety, chociaż żadnej jeszcze nie testowałam. Poluję jednak na Zoevę :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie mam ulubionych paletek, ale ta druga wygląda super! :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt 😃♥️ Też bardzo mi się podoba 😃

      Usuń
  26. Zoeva ma przepiękne kolory! Bardzo mi się spodobała. Szczególnie fiolet!
    Jednak dalej jestem największą fanką MUR <3
    Pozdrawiam!
    http://diannstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Jej, ta druga "MAKEUP REVOLUTION ROSE GOLD CHOCOLATE" wygląda świetnie. Chyba się skuszę :)
    Zapraszam do mnie :) idont-bite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Paletki cudowne, co jedna to lepsza od drugiej. Wyglądają super

    OdpowiedzUsuń
  29. Długi czas też nie umiałam :( kluczem do sukcesu są dobre pędzle ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Ze wszystkich znamy tylko czekoladke ^^ Śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne te paletki, skradły moje serce :) <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Podoba mi się kolorystyka Eveline, ale jest dość droga jak na tę markę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, cena trochę przesadzona :* zgadzam się

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on dla mnie motywacją do działania. Wierzę w to że, modernizacja komentarzy nie jest potrzeba :)