Winter is coming

Mam nadzieję, że po dzisiejszym wypadzie na sesje nie będę chora. Za tydzień studniówka, więc nie mam w planach choroby. Tak jak widzicie bawię się makijażem przed owym wydarzeniem. Stwierdziłam, że na studniówkę umaluję się sama, a co! Życzcie mi powodzenia i żebym nie wyglądała źle. Dzisiejsza stylizacja to nic innego jak zabawa kolorami. Wydaje mi się, że zielony świetnie współgra z czerwienią, stąd takowe połączenie. Nie mogłam nie wykorzystać aury zimowej i nie stworzyć dla Was posta w takiej atmosferze. Mam nadzieję, że lubicie owe klimaty (bo ja uwielbiam).Po tym wypadzie stwierdzam, że wolę jednak zimę podziwiać zza okna, ale czasem można wyjść i trochę zmarznąć. Chciałabym się Wam do czegoś przyznać...ostatnimi czasy ciągle zapominam torebki! Na każdej sesji jestem autem, więc wszystko w nim zostaje. Dopiero po zrobieniu zdjęć, przypomina mi się, że miałam jeszcze torebkę. Może następnym razem o niej nie zapomnę (tego mi życzcie). Takim akcentem pragnę zakończyć i zaprosić Was do obejrzenia zdjęć! Koniecznie dajcie znać jak Wam się podobają i czy mam wykorzystać taką pogodę do kolejnego posta!? Jednym słowem : jeśli chcesz, żebym ponownie zmarzła polub moją stronę na facebook'u xD










Dziękuję, że byliście, dajcie znać jak Wam się podobało!

Komentarze

  1. Trzymam kciuki, a co do studniówki to lepiej może rób zdjęcia takie by nie była potrzeba rozpinania kurtki/płaszczu. Odważna z ciebie dziewczyna jeśli malujesz się sama. A jak jeszcze fryzurę sama zrobisz to całkiem szcaun.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że ktoś na prawdę mocno trzymał kciuki- bo wszystko się udało 😃 dziękuje ślicznie! Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się Twój makijaż! ;) drapieżny i odważny ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wow its awesome, you look stunning dear, beautifull pictures, outfit look fantastic on you..
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo poważny ten makijaż. Chcesz tak poważnie wypaść na studniówce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja stylizacja tego wymagała :) ale powiem tak : nie wyszło źle - tak uważam :)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje ślicznie! O super pomysł! ♥️ Może za wcześnie zeby trzymać kciuki ale życzyć udanej zabawy już mogę! A co?! :D

      Usuń
  6. Mówiąc wprost jestem zachwycona całością i spójnościa! Piękny i dopasowany makijaż fotograficzny bez odbicia rozbielenia - konturowanie widoczne nie zgubione obiektywie. Uczesanie włosów przyciaga uwagę do twarzy i bardzo Ci tak ładnie;) jeśli chodzi o stylizację to i bez torebki jest idealnie!
    Pierwszy raz wpadłam na Twoj blog i się zachwyciłam! Zostaje na dłużej ;)
    Trzymaj sie cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku! Jest mi niesamowicie miło! Dziękuje za przemiłe słowa i zostanie ze mną ba dłużej! Postaram się nie zawieść ♥️ Dziękuje jeszcze raz 😃

      Usuń
  7. Pozostało mi życzyć udanej studniówki :). Jedno co mogę zauważyć to do tego spojrzenia brakuje pięknego uśmiechu, takiego uśmiechu życzę codziennie rano :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpisuje dopiero po niej, ale dziękuje ślicznie- było super! ♥️ Rzeczywiście uśmiechu było mało na sesji, ale to chyba za względu na pogodę ! Zmienię to, obiecuje ;D

      Usuń
  8. Śliczny makijaż, a stylizacja piękna, sceneria tak samo. Ale jeśli miałabyś zamarznąć to odpusc sobie zimowe tlo.

    OdpowiedzUsuń
  9. wow genialna sesja, masz przepiękny i widać że profesjonalny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż jest przepiękny :) Stylizacja też jest bardzo fajna, czerwień to teraz gorący temat. Ahhh studniówka... ale zazdroszczę! :) Udanej zabawy!
    Pozdrawiam

    diannstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! Ahh ta studniówka -była cudowna, dziękuje ;*

      Usuń
  11. make up piękny, jak i fryzura
    udanej zabawy na studniówce

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna stylizacja Może wzajemna obserwacja ?
    Klaudiaonelive Blog<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahha fajnie się zrymowało! Dziękuje ślicznie! (Nie uznaje niestety wspólnej obserwacji - ale z chęcią do Ciebie zajrzę!) ;*

      Usuń
  13. Świetnie wyglądasz! I ja również życzę ci udanej zabawy na studniówce :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam bardzo ładna z ciebie dziewczyna pozdrawiam i życzę wielu sukcesów w życiu ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia mają swój niepowtarzalny klimat, a stylizacja bardzo ładna do twarzy CI w czerwonym. Pozdrawiam i obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie i bardzo się cieszę ♥️♥️♥️

      Usuń
  16. Sliczne zdjecia, outfit i Ty ! :D Ladnie dopasowalas czerwien do reszty stylizacji :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie -> MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz przepiękny makijaż, pasuje ci:)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny makijaż! Piękna Ty! Brakuje mi tylko jakiegoś ciekawego paska do spodni, myślę że byłby super uzupełnieniem stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, masz rację! 😃 dziękuje ślicznie za miłe słowa ;*

      Usuń
  19. Wow outfit i makijaż bardzo mi sie podobają!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyszedł Ci ten makijaż, stylizacja również bardzo mi się podoba!
    Zapraszam do siebie kochana! https://allforgirls-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ♥️ Podbudowałaś mnie 😃 oczywiście, wpadnę na pewno ;*

      Usuń
  21. Szkoda, że nie pokazałaś się w całości :)
    Bardzo ładny płaszczyk. Może nie marznij już i sesje zrób w budynku :P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafna uwaga kochana, ale zdjęcia całości wyszły odmienne niż te robione z bliska, mam na myśli kolorystykę (a chciałam zeby wszystko było spójne). Tak, tak! Przenoszę się się do budynku ;* pozdrawiam ♥️

      Usuń
  22. bardzo ładne zdjecia o profesjonalny make up

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się ta stylizacja chociaż nie jest w moim stylu. Oprócz tego wpadła mi w oko twoja fryzura. Ślicznie upiete są te włosy :)
    Pozdrawiam
    Black Shadow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę! Cieszę się w takim razie ♥️ Dziękuję! 😍

      Usuń
  24. Piękny make-up i ta sceneria, jak z bajki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękny makijaż i cudowne zdjęcia <3
    https://freakshowparadise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. W czerwieni Ci do twarzy ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdjęcia są przepiękne! No i makijaż cudowny. :) Uwielbiam ogólnie robić zdjęcia zimą, jak jest mnóstwo śniegu wtedy jakoś tak one najlepiej dla mnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystko jest jak najbardziej na tak !!;)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczny makijaż. Ja nie umiem się malować dlatego chodziłam do kosmetyczki. Śliczne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Rozumiem. Ja musiałam bardzo dużo ćwiczyć - uwierz mi :P

      Usuń
  30. Bardziej niż na twoją stylizacje zwróciłam uwagę na makijaż. Jest świetny i bardzo pasuje do twojego typu urody a w połączeniu z otaczającą Cię przestrzenią wygląda cudownie!

    youtubeblog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku! Niesamowicie mi miło ♥️ Dziękuję ❤️

      Usuń
  31. Bardzo ładny płaszczyk, a co do makijażu bardzo ci on pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj kochana, nawet jeślibyś zachorowała po tej ślicznej sesji zdjęciowej to musimy przyznać, że było warto! <3 Super wszystko się ze sobą zgrywa!

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zdjęcia :) I piękna stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładne zdjęcia ;) mogłoby być jednak troszkę więcej zdjęć całej stylizacji ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak dostałam już taką uwagę. Wszystko wyjaśniłam i przepraszam :) ale dziękuje za uwagi! Dziękuję bardzo za miłe słowa ;*

      Usuń
  35. I jak? Nie rozchorowałaś się? Oby, bo naprawdę szkoda byłoby przegapić studniówkę! Nawet przez takie ładne zdjęcia :) Masz ślicznie zrobione oczy :)
    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście nie! Dziękuję za troskę! Hihi bardzo się cieszę, że tak uważasz ;*

      Usuń
  36. świetna stylizacja :) ładnie Ci w czerwieni :) zazdroszczę że udało Ci się nie rozchorować, ja wystarczy, że rozepnę w zimie na chwilkę kurtkę i już kończy się na antybiotyku ;)
    Ps. Bardzo ładny i dopracowane make up :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! Oj uwierz mi, że też nie wiele mi potrzeba! Ale tym razem się udało - to fakt ♥️Pozdrawiam również ;*

      Usuń
  37. Świetna stylizacja- w moim guście. Uwielbiam czerwień.
    Obserwuje i będę zaglądać do Ciebie częściej, fajny blog prowadzisz.
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie ♥️ Bardzo się cieszę, że zyskałam Twoją uwagę! 😍

      Usuń
  38. Twój makijaż jest idealnym dopełnieniem tej stylizacji :) Pięknie Ci w czerwonym zarówno ubraniu jak i pomdadce :)
    Co powiesz na wspólna obserwację ? Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😃 nie uznaję wspólnej obserwacji, ale bardzo chętnie zajrzę do Ciebie! Pozdrawiam ;*

      Usuń
  39. Sesja super , choć wiem jak ciężko jest zapozować w zimnym :) ładny make up !
    Zapraszam do siebie na nowy post : www.migliorevita.blogspot.com/2018/02/walentynkowelove-od-zaful.html :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Cieżko :( dziękuję bardzo za miłe słowa ♥️

      Usuń
  40. Pięknie kochana wyglądasz! <3
    Do twarzy Ci w czerwieni.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Thanks you ♥️ ♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękna stylizacja i makijaż. A co to za płaszcz? Gdzie go można dorwać? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! Płaszcz ma ze 30 lat, dostałam od babci kilka lat temu (chciała wyrzucić), więc wzięłam 😃

      Usuń
  43. Super pomysł z tą czerwona koszulką, wyróżnia się :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam nadzieję że nie przeziębiłaś się bo ja po takiej sesji zaliczyłam zatoki:( outfit piękny, bardzo mi się podoba ta czerwień🔥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście obyło się bez choroby! :D dziękuję ślicznie ;*

      Usuń
  45. Piękna i stylizacja i świetny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  46. Makijaż cudo! Pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Mamy w naszej szafie też czerwony golf! Wyglądasz świetnie, zresztą jak zawsze :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on dla mnie motywacją do działania. Wierzę w to że, modernizacja komentarzy nie jest potrzeba :)