Wspólny tatuaż z mamą + najczęściej zadawane pytania.


Tak! Razem z mamą zdecydowałyśmy się na zrobienie wspólnego tatuażu. Przy tej okazji chciałabym napisać Wam jak wygląda droga do tatuażu, zawrzeć niejako pewne wskazówki bądź kilka rad dotyczących chociażby wyboru studia. Idąc na swój pierwszy tatuaż, miałam zamysł żeby całą sesję uwiecznić na zdjęciach....taki był plan, ale uwierzcie mi : byłam przerażona, nie wiedziałam co mnie czeka, czy wytrzymam ból itd. Do tego wszystkiego zdecydowałam się jeszcze na duży wzór i to na środku pleców, na samym kręgosłupie - a dochodziły mnie słuchy, że tam właśnie wykonywanie tatuażu sprawia najwięcej bólu.

1


2




3



Wybór studia – na co zwrócić uwagę

Przede wszystkim należy zwrócić uwagę na higienę, wiadomo – nikt z nas nie chciałby nabawić się jakiejś choroby. Sterylność musi być zachowana! Mówiąc sterylność mam na myśli nowe, zakładane przy was igły ale także ogólny wygląd studia i porządek w nim panujący. Najważniejsze jednak wybrać artystę, którego prace są zgodne z naszymi wymaganiami i naszą estetyką. Jeżeli macie upatrzony jakiś wzór to koniecznie musicie dowiedzieć się czy dane studio podejmuje się takiego zadania. Wiem po sobie, że kilka miejsc musiałam z od razu wykluczyć, bo nie było możliwości wytatuowania własnego projektu. Nawiasem mówiąc – najlepiej szuka się studia : na Facebooku. Tak! Większość "dobrych" miejsc ma porządnie prowadzone strony i bez problemu możemy na nich znaleźć prace danego tatuatora. Warto także pisać do miejsc które Was zainteresują – zorientować się w cenach itd. PISAŁAM, DOWIADYWAŁAM SIĘ, OGLĄDAŁAM PRACE - To właśnie dzięki temu wybrałam studio idealne dla siebie.

Najczęście zadawane pytanie, czyli : Czy robienie tatuażu boli?

To jest sprawa indywidualna kochani. Tyle ile ludzi, tyle różnych stopni wrażliwości na ból. Powiem tak : jeżeli czegoś na prawdę chcesz to myślę, że ból nie powinien być tu przeszkodą. Może to będzie głupie co teraz napiszę, ale tak sobie to własnie tłumaczę : Każda przyszła mama wie, że poród to straszliwy ból – a jednak decyduje się na dziecko. Oczywiście to tylko przykład. W żaden sposób nie traktuję tych rzeczy na równi. Po prostu chodzi mi o to, że nigdy nie chciałam, żeby strach mnie ograniczał. Że chce tatuaż wiedziałam od dawna, bałam się okropnie. Każdy kto mnie zna wie, że jestem strasznym "Bojkiem". Mdleję na pobraniach krwi, mam klaustrofobię i wiele innych dziwactw ale jak widzicie – żyję. Jeśli ja przeżyłam sesje trwającą 10 godzin (mam na myśli mój tatuaż na plecach) to i Ty wytrzymasz. ZAPEWNIAM.

W tym poście to byłby na tyle! Jeżeli będziecie chcieli wiedzieć więcej to z chęcią powiem na wasze pytania w komentarzach (chyba, że będzie ich bardzo dużo - to stworzę jeszcze jeden post na ten temat). Jeżeli ktoś z Was byłby zainteresownay tym gdzie wykonałam tatuaż i chciałby namiary (od razu powiem, że wykonany był w Łodzi) to oczywiście podeśle Wam link. Piszcie na Facebooku czy podeślijcie e-maila a wszystkiego się dowiecie!

Koniecznie dajcie znać co myślicie na temat tatuaży!Chętnie poznam Wasze opinie! Może i Wy macie jakieś tatuaże?

Komentarze

  1. Osobiście mi nie przeszkadza takie coś na skórze ale żebym sam zrobił to nie jakoś ie chce. Fajną akcje z mamą zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zrobiłabym sobie sama tatuażu, aczkolwiek u innych - w granicach rozsądku :D - mi nie przeszkadza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taki sam wzór tylko w postaci naszyjnika i także bardzo chciałabym sobie też taki wytatuować w przyszłości :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie czad! Nieduży, skromny, z klasą! Masz fajny pomysł na siebie. Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno temu myslałam nad tatuażem ale mi przeszło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny jest ten tatuaż. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tatuaż prześliczny! Bardzo ładny wzór wybrałaś.
    Pozdrawiam
    Under-my-controll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacja.. gdyby moja mama żyła sądzę, że sama dałaby się namówić..

    zazdroszczę mamy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostaje tu na dłużej <3 Piękny tatuaż, powiedz mi czy brałaś jakieś skierowanie na echo serca? Narzeczony chce zrobić bicie serca moje i maluszka, a mi ten pomysł podoba się coraz bardziej <3 Piękny blog ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie brałam żadnych skierowań kochana :P świetny pomysł Twojego narzeczonego ♥️ Dziękuje Ci pięknie za miłe słowa! Bardzo, ale to bardzo się cieszę, że zostajesz u mnie na dłużej 😘

      Usuń
  10. Ja zawsze chciałam być tatuażystą :D Sama też myślałam nad jakimś tatuażem dla siebie , ale boje się ,że mi się znudzi , a cała wydziarana nie chce byc ;P
    Super , że macie z mamą taką więź ,że zdecydowałyście się na coś , co zostanie z Wami do końca życia ;)

    Pozdrawiam serdecznie
    Marti ♥♥♥

    www.simplyme.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie jest za późno ! Życie jest pełne niespodzianek- kto wie, może kiedyś znów się to w Tobie odudzi :D miło, że tak mówisz! Dziękujemy Ci bardzo ♥️

      Usuń
  11. Podziwiam Was dziewczyny ! Tatuaże są świetne :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  12. Tatuaże wyszły przepięknie i pewnie wzmocniły Wasze więzi. ♥
    Ja kiedyś bardzo chciałam mieć tatuaż teraz podchodzę to tego z głową, nadal gdzieś mnie tam ciągnie, ale muszę być zdecydowana w 100%. :)
    Chciałam Ci też powiedzieć, że pierwszy raz jestem na Twoim blogu, ale bardzo mnie urzekł i zostaję na dłużej - obserwuję! :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy prześlicznie ♥️ Pewnie! Warto być pewnym w 100 % ! Bardzo dziękuje za miłe słowa i niesamowicie się cieszę, że zdecydowałaś sie zostać u mnie na dłużej 😘

      Usuń
  13. Obserwuje Cie kobieto! Tu i teraz ♥ To raz, a dwa.. sama mam w planach 3 tatuaże, ale są one mniejsze i w 3 zupełnie innych miejscach. Takie, które nie skaleczą mnie na całe życie, a które mają jakieś znaczenie dla mnie ☺ Ten wasz tatuaż podoba mi się bardzo, taki .. no Wasz! Co tu dużo mówić. Jakbym miała go opisać - ja, osoba zupełnie obca - to dla mnie miałby znaczenie ogromnej i ważnej więzi nie tylko jako matka-córka, ale jako przyjaciółki. Miłego dnia dla Was!♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie ♥️ To dla mnie wiele znaczy - na prawdę! Fajnie, że właśnie tak to odbierasz - bo tak jest 😃 Życzę Ci kochana spełnienia wszystkich tatuażowych marzeń Haha ;* bardzo miło było znaleźć taki komentarz! Pozdrawiam cieplutko ♥️

      Usuń
  14. Cudowny jest ten tatuaż. ♥

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też dopiero co wybrałam się do studia na kolejny tatuaż. Przyznam, że moja mama ledwo się z nim oswoiła, ale ostatnio będąc na zakupach pytała się w jakiś studio robiłam, więc to oznacza, że zaakceptowała :P Ja Ci zazdroszczę, że twoja mama zgodziła się za tatuaż I podziwiam! Poza tym sama chcę sobie coś wytatułować kiedyś na obojczyku tylko nie wiem co, a w takim miejscu bardzo mi się podoba :) A co do Waszego wzoru to właśnie najlepsze są delikatne tatuaże, choć jednocześnie uwielbiam wyraziste, ale na takie to to bym się nie odważyła mimo to, że marzy mi się rękaw 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje kochana ;* bardzo się cieszymy, że Ci się podoba ♥️ Buziaki ;*

      Usuń
  16. Świetna sprawa <3 Ja już od dawna zastanawiam się nad tatuażem, ale jakoś nie po drodze mi do studia :)
    Mimo to mam nadzieję, że kiedyś do niego dotrę <3

    Zapraszam do siebie migliorevita.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię takie małe delikatne symbole. :) Fajny pomysł miałyście z mamą. Mi się marzy wspólny tatuaż z siostrą, ale zanim coś wymyślimy, to nie wiem, ile czasu minie. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. wow interesująco to wygląda :) Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on dla mnie motywacją do działania. Wierzę w to że, modernizacja komentarzy nie jest potrzeba :)