Nadmorski klimat czyli Łebska stylizacja

Nad morzem miałam bardzo dobry humor, stąd też takie żywe kolory. Powiem Wam szczerze, że jestem strasznie zła, bo zabierając ze sobą tą stylizację, nie przymierzyłam spódniczki w domu…Nie sądziłam, że jest na mnie aż tak za duża. (jeszcze nie dawno leżała świetnie). Nie miałam ze sobą paska, więc spódniczka cały czas mi spadała, ale cóż, nie chcę zawieść tych którzy czekali na post z nad morza. Wiele zdjęć odrzuciłam właśnie przez problem ze spódniczką, więc musicie mi wybaczyć, że tych zdjęć nie jest tak mało. Kolczyki ostatnimi czasy kupiłam na wyprzedaży z myślą o koncercie na który niedługo się wybieram - tutaj świetnie się sprawdziły. Przynajmniej teraz wiem, że nie nadają się na koncert bo chyba odpadłyby mi uszy! Ale są jak najbardziej w moim klimacie. Liczę na to, że spodoba Wam się stylizacja i że znajdziecie w niej ten wspomniany przeze mnie nadmorski klimat!








Co do samego wyjazdu to oczywiście udany! Kilka dni było nawet ciepło! Byliśmy tylko tydzień, ze względu na to, że mój chłopak nie dostałby dłuższego wolnego ale i tak myślę, że udało się nam dobrze wykorzystać ten czas. Jakbym wcześniej przejrzała te zdjęcia to uwierzcie mi, że zmieniałabym tą spódniczkę na spodnie! Mimo tego, mam nadzieję że całość nie wygląda aż tak źle, dajcie znać w komentarzu co myślicie!

Facebook

Instagram

Komentarze

  1. świetny post, wszystko wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tam oj, i tak wszystko dobrze wygląd. Następnym razem wszystko przymierzysz i będzie gitara grała. Pozdrawiam serdecznie Jarek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Dziękuje bardzo, pozdrawiam również 😁

      Usuń
  3. Całośc wygląda całkiem fajnie, kolczyki super. W żółtym Ci do twarzy, a spódniczkę mam niemal identyczną. Super !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Kolczyki przykuwają wzrok.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolczyki zdecydowanie przyciągają wzrok. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne kolczyki i bardzo optymistyczna, ładna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Piękna stylizacja! Ślicznie w niej wyglądasz!♡♡
    Łooo te kolczyki dają efekt całej stylizacji! Cudowne są! Bardzo mi się podobają!♡
    asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódniczka jest piękna! Szkoda ze za duża :(
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szkoda, szkoda! Cieszę sie, że Ci sie podoba :D

      Usuń
  9. Co jak co,ale kolczyki są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super look :) Trampki są na tyle wygodne że nosisz je na gołą stopę ? Często to praktykujesz ?

    OdpowiedzUsuń
  11. I tak najbardziej podobaja mi sie kolczyki <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczególnie kolczyki, ale i spódniczka bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajnie :) lubię twoje stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW! Już pierwsze zdjęcie bardzo nas zaciekawiło ^^ Super kolczyki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiecie jak się cieszę ♥️ Dziękuje!

      Usuń
  15. Fajna stylizacja, lecz nie w moim stylu (nie lubię takich spódniczek i bluzek ;)) Jednakże fajny post ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem! 😃 Mimo to dziękuje! pozdrawiam również ;)

      Usuń
  16. wciąż nie mgoę się nadziwić, jak to moda lubi zataczać koła.... gdyby rok temu ktoś mi powiedział, że jeansówki znowu wrócą do łask, chyba zabiłabym go śmiechem, a tu proszę :D  teraz sama chętnie bym sobie taką sprawiła :)
    super kochana wyglądasz !! <3 <3

    Tylko nie wyrzucaj jej, po prostu zwęź i będzie jak ulał :)

    milego dnia :)
    Daria
    https://style-of-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci ślicznie ♥️ Tez bym nie powiedziała :D na pewno coś z nią zrobię! Tobie również miłego dnia kochana 😘

      Usuń
  17. Jeśli spódniczka za duża, to chyba dobrze haha? Pasek dodaj albo zwęź i będzie super! :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, dobrze ale szkoda że tak późno się zorientowałam :D Zajrzę i do Ciebie <3

      Usuń
  18. Kolczyki są mega! Bardzo mi się podobają!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz czarująco, zdjęcia piękne :D pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ♥️ Pozdrawiam również 😃

      Usuń
  20. Kolczyki są świetne i w jednym z moich ulubionych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakochałam sie w kolczykach<3 a cała stylizacja wygląda fenomenalnie : )

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem zachwycona kolczykami! Małe dzieła sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak uważam! Super, że Ci się podobają 😍

      Usuń
  23. Przepięknie wyglądasz w tej stylizacji i te kolczyki <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja! Niestety ja bardzo źle się czuje w ubraniach o żółtym kolorze:(

    http://nattsypoleca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie. Pierwszy raz włożyłam coś w tym kolorze i o dziwo nawet dobrze sie w nim czułam, ale rozumiem że nie każdemu odpowiada :D pozdrawiam! ;*

      Usuń
  25. Dziękuje! Rozumiem Cię! Sama miałam opory odnośnie tego koloru ale stwierdziłam że świetnie zgra sie z fioletem na kolczykach 😘

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię takie spódniczki, jeszcze z jeansu! Są tak proste i można je w ciekawy sposób wykorzystać. Obowiązkowo w szafie każdej kobiety! Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe kolczyki jednak dla odważniejszych ( nie dla mnie :D ) , kojarzą mi się z Indiami bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pomimo, że spódniczka była za duża, świetnie się prezentuje! ;) I kolor bluzki- tak wakacyjnie :D !
    Świetna stylizacja.
    Pozdrawiam!
    pateye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie cieszę, że Ci sie podoba ♥️ Dziękuje ! 😘

      Usuń
  29. Całość wygląda pięknie, jednak kolczyki najbardziej zwróciły moją uwagę. Są cudowne!
    bydlinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Zakochałam się w tej biżuterii! Chociaż wolę podziwiać kolczyki u kogoś innego, lub w moim pudełku na ozdoby, cóż.. te nosiłabym nawet ścierając meble! Pięęęękne!

    OdpowiedzUsuń
  31. jest dobrze, naprawdę! świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Stylizacja jest śliczna, a ja bardzo poluję na taką spódniczkę. pozdrawiam i zapraszam MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ♥️ Również pozdrawiam i na pewno zajrzę ;>

      Usuń
  33. Kolczyki są genialne! Iealnie skomponowałaś je z żółtą bluzką. Bardzo lubię takie kontrastowe połączenia:) Fajnie by wyglądało to również do czarnych rurek i szpilek;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zakochałam się w tych kolczykach *.* Cudo. Spódniczka super! Ostatni krzyk mody :)

    OdpowiedzUsuń
  35. nie widziałam śliczniejszych kolczyków:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie będę wyjątkiem pisząc że kolczyki są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on dla mnie motywacją do działania. Wierzę w to że, modernizacja komentarzy nie jest potrzeba :)