Sukienka zawsze musi oznaczać wysokie obcasy ?

Przychodzę dzisiaj do was z postem na temat tego, czy sukienka zawsze musi oznaczać wysokie obcasy ?

Jestem ciekawa co wy o tym myślicie... Przygotowałam dla was stylizację w której właśnie możecie zobaczyć zestawienie sukienki z adidasami. Nie do każdej sukienki się one nadadzą –jestem tego świadoma! Ale myślę, że ta którą wam prezentuje świetnie się z nimi komponuje.

Bardzo lubię ubierać się elegancko, założyć sukienkę – do niej wysokie szpilki, ale nie oszukujmy się, nie zawsze możemy sobie na to pozwolić. Dajmy na to, że chcemy gdzieś szybko dotrzeć- obcasy nam tego nie ułatwią! A adidasy – jak najbardziej. Powiem szczerze, że nie miałam jeszcze butów na wysokim obcasie w których czułabym się na tyle pewnie i komfortowo, by móc wyjść w nich gdzieś dalej niż po chleb.(nie to, że chodzę po chleb w obcasach xD ) Cenię sobie wygodę, stąd też ta stylizacja.

Jest i wersja dla osób, dla których koszula i czapka - to już za dużo. Musicie przyznać, że sukienka prezentuje się świetnie nawet bez dodatków. A jej kolor-to jeden z moich ulubionych ! aa i zapomniałabym wspomnieć - jest niesamowicie wygodna !

Tak ubieram się przede wszystkim na zakupy czy na dłuższe spacery. Zawsze wtedy kiedy chcę wglądać dobrze ale i mieć duży komfort.

Jeśli chodzi o makijaż do tej stylizacji - to zdecydowałam się na brązowe cienie, delikatną kreskę tuż przy samej lini rzęs, podkreśliłam brwi oraz użyłam matowej pomadki w kolorze ''nude''.


Czapka : adidas (zaskoczyłam was pewnie)
Sukienka : New Yorker
Buty : House
Koszula : Lumpeks

Dajcie koniecznie znać czy lubicie takie połączenia i czy waszym zdaniem dobrze się to komponuje. Zawsze sukienka musi oznaczać wysokie obcasy?

Komentarze

  1. Bardzo podobają mi się takie sukienki w wydaniu sportowym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj bardzo lubię wydanie z sportowymi butami, jak najbardziej mi odpowiada :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie za to bardzo podobają się te buty! I oczywiście że sukienka nie zawsze oznacza obcasy :D :)
    http://Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie to już norma adidasy + sukienka (moje ulubione połączenie), gdy założę do sukienki szpilki to jest naprawdę wielkie święto :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, ja osobiście uwielbiam połączenie sukienka + trampki zwłaszcza latem :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście uwielbiam takie połączenia <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja stawiam na wygode dlatego jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  8. Och jak ja lubię takie połączenia!
    Sama osobiście nie lubię szpilek chyba że od okazji, ale właśnie stawiam bardziej na dresowki połączone ze sportowymi butami!
    Cudownie Kochana wyglądasz! 😍
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię. Dziękuje ślicznie ♥️ Buziaki ;*

      Usuń
  9. Super zestaw. Masz bardzo ładną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam właśnie buty, które mają kształt sportowy Ale są eleganckie i ładnie ozdobione, często je zakładam do galowych ubrań i sukienek, nie wygląda to źle, a czuję się komfortowo. Kupiłam je na zalando ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że nie wyglada źle! A wygoda jest ♥️ Rzeczywiście na zalando można znaleźć świetne rzeczy :D

      Usuń
  11. Ja bym chyba nie odważyłam się ubrać adidasów do sukienki, chociaż w twoim wydaniu wygląda to ślicznie!
    Lubię sukienki i obcasy, Ale na codzień preferuje komfort i wygodę, dlatego też obcasy mam na specjalne okazję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo 😍 Wiadomo - kocham buty na wysokim obcasie, ale to dla mnie udręka, a że uwielbiam nosić sukienki to czasem powstają takie połączenia :D

      Usuń
  12. Przyznam, że wolę sukienkę w wydaniu eleganckim, ale Twój pomysł też jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Swoim świetnym lookiem udowodniłaś, że sukienka nie zawsze oznacza szpilki :). Super! :*
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Co powiesz na wspólną szczerą obs? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne ! Podoba mi sie Twój blog, wiec bardzo chętnie ;D

      Usuń
  15. uwielbiam takie połączenia :)
    świetnie wyglądasz :*
    Pozdrawiam :)
    https://photolovepodrugiejstronie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie ! Również pozdrawiam i chętnie zajrzę ;*

      Usuń
  16. Ja często zakładam adidasy do sukienek i wygląda to świetnie ;)
    Zapraszam do mnie https://cakemonika.blogspot.com/ https://www.instagram.com/cakemonika/ ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyznam, ze sama sie czesto decyduje na takie zestawienie :p

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super! Bardzo lubię takie luźne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta sukienka idealnie nadaje się zarówno do noszenia z obcasami, jak i adidasami. Podoba mi się Twoje połączenie :) Kobieco i na luzie. Jeszcze muszę dodać, że ta sukienka przepięknie podkreśla Twoją figurę. Dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie ! Z obcasami tez ja czasem łączę :D cieszę sie ze Ci sie podoba 😍 Dziękuje bardzo za miłe słowa i komentarz ♥️

      Usuń
  20. Fajnie :) kobieco i sportowo jednocześnie :) anikapietruszko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna stylizacja! Ja uwielbiam łączyć sukienki z trampkami! *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale śliczna sukienka i bardzo Ci pasuję, tak kobieco a zarazem na sportowo :) super połączenie <3

    OdpowiedzUsuń
  23. you look really amazing :D Love the shirt :D

    NEW CITY BREAKS POST | THE MOST DELICIOUS SNACK AT AMARELO TORRADA :o
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam takie wydanie ;* wyglądasz zjawiskowo ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo ♥️ Również pozdrawiam 😀

      Usuń
  25. Oczywiście, że nie trzeba. Kocham obcasy, ale od czasu do czasu też skusze się na coś sportowego ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem trzeba :D nasze nogi na pewno są nam za to wdzięczne ! :D Pozdrawiam ! <3

      Usuń
  26. Ja lubię obcasy, ale mimo wszystko częściej ubieram do niej trampki czy adidasy :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  27. ja znowu uwielbiam trampki do sukienek! :d
    obserwujemy? pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez świetnie się komponują 😁 Zajrze do Ciebie na pewno ;)

      Usuń
  28. Bardzo ładne zdjęcia i stylizacja! Ja uważam, że nie zawsze sukienka oznacza od razu do tego obcasy, często lubię zakładać zamiast nich trampki ;)
    Pozdrawiam♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo ♥️ Zgadzam sie z Tobą ! Zajrzę do Ciebie ;)

      Usuń
  29. Świetne zdjęcia, wyglądasz oszałamiająco! *.*
    Pozdrawiamy cieplutko, nasz blog:
    **KLIK**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje wam ślicznie ! ♥️ Odwiedzę i was 😍

      Usuń
  30. Ja w ogóle nie zakładam obcasów nie tylko ze względu na byłą chorobę kręgosłupa, ale też dlatego że to po prostu nie zdrowe. Uwielbiam baletki i sandały z niewielkim obcasem do sukienek. Twoja stylizacja jest fajna, taka młodzieżowa. :)
    https://pokazswepiekno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem ;) dziękuje bardzo ;* odwiedzę Cię ;)

      Usuń
  31. Stylizacja świetna! Nie zawsze mam ochotę aby nakładać szpilki do sukienki, więc na pewno post się dla mnie przydał.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i bardzo się cieszę, że post okazał się przydatny <3
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  32. Mimo że jestem bardzo niską osobą i zapewne noszenie obcasów powinno być wskazane, to wole styl sportowy. Modą powinno się bawić, łamać zasady... Cudowniee wyglądasz :)
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak uważam 😀 Dziękuje ♥️ Buziaczki !

      Usuń
  33. Zdecydowanie zgadzam się z Tobą! Uwielbiam takie połączenia, a Twoja sukienka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja uwielbiam takie połączenie, prawie zawsze do sukienek/spódniczek ubieram adidasy lub trampki :D super post;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super outfit, uwielbiam takie połączenia, sama często łączę sukienkę ze sportowymi butkami :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzi fajny look :) Tez uwielbiam łączyć zestawy wraz ze sportowym obuwiem :) Jedyne czego nie znosze to wkładania do nich skarpetek :/ Ty zakladasz skarpetki do tego typu butow ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! ;) zakładam, zakładam! Zazwyczaj te krótkie, przeznaczone do balerin :D

      Usuń
  37. Moim zdaniem, to czy sukienka nie pasuje do sportowych butów czy to ze do sukienki najlepsze są szpilki.. mija się z dzisiejszymi trendami mamy 21 wiek.. kobiety zakładając dresy i do tego szpilki przykuwają większą uwagę niż pospolite sukienki. Fajnie wyglądasz, a dodatkowo masz świetną figurę do takich sukienek, pozdrawiam i zostaje na dłużej!

    https://jakubmarssh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak. Zadałam pytanie - bo każdy ma swoje zdanie na ten temat. Cieszę sie, że je wyraziłeś ! Dziękuje bardzo za miłe słowa i cieszę sie, że zostajesz! Zajrzę i do Ciebie 😀😍 Pozdrawiam !

      Usuń
  38. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba :)
    Sukienka i sportowe buty? Strzał w 10! :)
    Zapraszam do wspólnej obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę <3 i dziękuję ! Pozdrawiam!

      Usuń
  39. Super! Też lubię nosić sneakersy do sukienek i spódnic. Wolę takie buty niż obcasy, o wiele więcej wygody. ;) Choć czasem założę szpilki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! Pewnie, też czasem wskoczę w obcasy, ale na codzień wiebieram wygodę ! Pozdrawiam ;*

      Usuń
  40. Zagdzam się z Tobą! Sama czesto ubierma skukienki i zestawiam je albo z balerinami albo właśnie z butami sportowymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. W takim wydaniu wygląda bosko . Jak najbardziej można nosić sportowe obuwie do sukienek tego typu : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, dziękuję ! <3 też tak uważam :D

      Usuń
  42. super figura, zazdroszczę :)
    greeneyes.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on dla mnie motywacją do działania. Wierzę w to że, modernizacja komentarzy nie jest potrzeba :)