It's me

Nie przywykłam mówić o sobie, ale w pierwszym poście chyba wypada. Nikt nie lubi mówić o sobie, szczególnie gdy chcemy dobrze wypaść. Opinię o mnie zostawiam wam. Nie bądźcie wobec mnie surowi – dopiero zaczynam swoją przygodę. Bloga próbowałam założyć już kilka razy, ale zawsze coś stawało mi na drodze. Z biegiem czasu zauważyłam, że to ja sama przed tym uciekam. Ciągłe wymówki, zrzucanie wszystkiego na np. brak dobrego aparatu czy nie wiadomo  czego. Ale dziś mówię NIE, NIE dla lenistwa! i ciągłych wymówek! 

Jak już wspomniałam o aparacie, zaręczam wam że z biegiem czasu zdjęcia będą lepszej jakości. Planuję zakup jakiegoś sprzętu jak tylko wypłacone zostanie mi stypendium, obiecuję! Na pewno trafi się też po drodze jakaś sesja dobrym sprzętem. Stwierdziłam po prostu, że im dłużej będę zwlekać to w końcu przestanę tego chcieć, tak bardzo jak chcę tego teraz.

Ubieram się jak każdy z was – raz kupię coś droższego, raz na wyprzedaży, czasami zajrzę do lumpeksu, czasem do galerii lub kupię coś przez Internet. 

Na moim blogu na pewno nie zabraknie stylizacji eleganckich, szalonych, kolorowych, odważnych czy skromnych. Każdy znajdzie coś dla siebie – zapewniam. Prócz tego znajdźcie również posty z podróży, wakacji, ciekawych miejsc- w Polsce lub na świecie. Niedługo także zakładam aparat na zęby, więc z pewnością postu na ten temat nie zabranie. Jeżeli interesuje was temat tatuaży – również pokuszę się o post na ich temat. ( co prawda mam dopiero jeden, w planach o wiele więcej, ale to wystarczyło by wyrobić sobie zdanie na temat całego procesu gojenia czy samego robienia tatuażu). 

  • Może krótko przybliżę wam swoją osobę. Jak na razie nie pracuję, uczę się. Kształcę się w dość ciekawym (jak dla mnie) kierunku, którym jest Leśnictwo. Nie wiem jeszcze czy zdecyduję się na studnia – w tym kierunku, gdyż mogłabym studiować go tylko w Warszawie bądź w Poznaniu a jednak chciałabym już zamieszkać ze swoim chłopakiem, który studiuje w Łodzi. Z moją edukacją wiąże się dość ciekawa historia, może kiedyś o tym napisze. Prócz szkoły, tak jak wspomniałam mam chłopaka jesteśmy ze sobą 3 lata.  Jeśli chodzi o muzykę, czy inne upodobania to na pewno kiedyś o tym napiszę, na razie szaleję na punkcie płyty „Chakra”. Jest również wiele seriali które skradły mi serce, o których też na pewno powstanie post. (jestemkionomaniaczka). 

Pierwsza stylizacja to coś w czym czuję się najlepiej - orientalne wzory, dużo kolorów i przede wszystkim wygoda, do takiej sukienki dobrze będą wyglądały buty na obcasie ale spokojnie też zastąpiłby by je espadryle czy klapki.




Mogę was jeszcze tylko zaprosić do obserwacji mojego bloga.👄 To co ? Zaczynamy! Swoją drogą to mam nadzieję, że już więcej nie dostanę takich powiadomień





Komentarze

  1. piękny tatuaż

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląd bloga - minimalistyczny ;) podoba mi się, mam parę uwag, czcionka jest zbyt mała i źle się czyta, nie dawaj buziek w tekście, bo to wybija z rytmu, zdjęcia świetnej jakości (tego brakuje w moich zdjęciach do perfekcji) i tekst minimalistyczny (kocham takie teksty, ponieważ czytelnik owi pozostawiasz duże pole do popisu i nie odkrywasz siebie całej na samym początku ;) zapraszam do mnie, obserwuję ;)
    https://aleksandrakuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za cenne uwagi, jutro jak tylko usiądę do komputera -powiększę czcionkę :D Z wielka chęcią odwiedzę również Twojego bloga. Dziękuje ze miłe słowa ♥️ Właśnie takich odbiorców potrzebuje :D (którzy nie tylko poklepią po głowie a dadzą wskazówki) !

      Usuń
  3. sliczna sukienka, i widze kawałek bardzo fajnego tatuażu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie ! Post bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful pictures!! you look beautiful! :)


    xoxo Mon | https://lifebymon.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje ślicznie ♥️ Zajrzę na pewno 😁

      Usuń
  6. śliczna sukienka :)


    greeneyes365.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on dla mnie motywacją do działania. Wierzę w to że, modernizacja komentarzy nie jest potrzeba :)