Dresy z powodzeniem mogą zastąpić jeansy

Dresowe spodnie już dawno przestały być tylko elementem stroju, który bierzemy ze sobą na siłownie. Zaczęły bowiem wkradać się do codziennych stylizacji nadając im miejskiego charakteru. Do moich spodni dresowych dopasowałam białe body oraz adidasy – chciałam żeby cała stylizacja była utrzymana w tzn „klasyce”. Wielokrotnie przeglądając Instagram czy inne strony na których możemy przeglądać modowe trendy czy oglądać różnorakie stylizacje, natknęłam się na outfity w których królowały dresy. Widziałam je w wielu odsłonach, łączone nawet z butami na wysokim obcasie. Szczerze powiedziawszy – nie zdecydowałabym się na takie połącznie, ale muszę przyznać, że wiele takich stylizacji wyglądało obłędnie! Jak niektórzy z Was wiedzą stawiam przede wszystkim na wygodę, może też dlatego pozostałam przy klasycznej wersji. Muszę przyznać, że był to mój pierwszy wypad na miasto właśnie w tego typu spodniach. Zazwyczaj wybierałam jednak jeansy, ale teraz mogę śmiało powiedzieć, że spodnie dresowe z powodzeniem mogą je zastąpić. Ostatnimi czasy zaczęłam kombinować z dolną częścią garderoby, mogliście to zauważyć już wcześniej, przykładem są np. spodnie w kancik z wpisu „Street style”. Muszę dodać jeszcze, że istnieje wiele różnych fasonów takich spodni, każdy znajdzie coś dla siebie. Ja akurat wybrałam te z rozszerzoną nogawką. Kupując je, miałam mieszane uczucia, ale teraz wiem, że to był dobry wybór. Nie powiem, że będę je teraz nosiła non stop, ale na pewno przydadzą się kiedy będę potrzebowała na szybko coś załatwić.













Macie w swojej garderobie spodnie dresowe ? W jakim wydaniu lubicie je najbardziej? Dzielcie się swoimi opiniami w komentarzach!


Facebook

Instagram

Komentarze

  1. osobiście nie lubię v dresów i mam chyba 1 parę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem! Też nie lubiłam ale się przełamałam i jestem zadowolona. Każdy ma oczywiście inne upodobania ;) pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. W dresach chodzę tylko w domu. ;) Super zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Rozumiem! Też wolę! Dresy są po prostu fajna alternatywą ;*

      Usuń
  4. Lubię dresy aczkolwiek, nic nie zastąpi mi dżinsów
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest oczywiste kochana! Jak pisałam wyżej dresy są fajna alternatywą ;* pozdrawiam ♥️

      Usuń
  5. Wolę jeansy <3 ale ty wyglądasz ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo wszystko wolę jeansy, ale te dresy pasują do Twojej stylizacji :)

    Cudownego dnia!

    https://coscudownego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglądasz ;)! U siebie nie mam żadnych dresów i osobiście wolałabym jednak nosić jeansy ;)

    yollowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Też wolę ale czasem można je zastąpić! Pozdrawiam ;*

      Usuń
  8. Sama rzadko je noszę, ale bardzo lubię. Świetne zdjęcia😃
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: https://swiatwedlugidoli.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie wyglądasz super,ładnemu we wszystkim ładnie. Pozdrawiam cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Urzekły mnie te dresy przez te paski!
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam taki styl! Modnie i wygodnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz. Ja niestety nie mogę się jakoś przełamać i zacząć nosić dresy na ulicy. Nie wiem z czym mam je połączyć

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! Jak widzisz ja nie kombinowalam za bardzo i całość wyglada (tak myśle) dość dobrze.
      Pozdrawiam 😀

      Usuń
  13. Uwielbiam chodzić dresach i od dłuższego czasu nie tylko po domu tylko również na miasto łącząc je z eleganckimi dodatkami lub stonowanymi barwami :) Świetna stylizacja , osobiście preferuję jednak dresy z zwężanymi nogawkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! Dziękuje Ci bardzo. ♥️ Zwężone tez świetne! Pozdrawiam 😘

      Usuń
  14. Teraz moda nie zamyka nas w żadne ramy- jest po to, by bawić się nia i łącząć rzeczy, które z pozoru do siebie nie pasują :)

    Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    milego dnia :)
    Daria
    https://style-of-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie ♥️ Bardzo mi miło! Cieszę się, że tak uważasz 😍

      Usuń
  15. Uwielbiam dresy. To obowiązkowy ciuch w mojej szafce. Wygodny i zawsze modny. Widziałam, że gwiazdy do dresow zakładają również szpilki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Tez tak uważam :D noszą, noszą! Wspomniałam o tym 😘 Pozdrawiam również ♥️

      Usuń
  16. Dresy to ja lubię nosić, ale jedynie po domu. Na mieście czy gdzieś u kogoś wolę legginsy lub jakieś rurki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. W życiu nie założe dresów do codziennej stylizacji, nawet do wyjscia do pobliskiego sklepu. U mnie w szafie nie ma czegoś takiego a obecnej mody na "dresiwo" nie pojmuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem! Każdy ma jakieś swoje upodobania! 😃

      Usuń
  18. ja dresów w ogóle nie noszę, ale te są fajne. Byłyby jeszcze lepsze gdyby nogawka na dole była odrobinę zwężona : D pozdrawiam paulinoowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że Ci sie podobają 😁 Pozdrawiam 😘

      Usuń
  19. Jeszcze się nie przekonałam do dresów. Pewnie to kwestia czasu. Na tą chwilę królują jeansy! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem doskonale! Tez raczej sięgam po jeansy! Ale szukam ciagle czegoś nowego 😀 Pozdrawiam ♥️

      Usuń
  20. dresy sa tendencja od tego roku i teraz na jesien rowniz ale nogawki bardziej szersze. zdjecia ktore zrobilas sa super oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo bardzo się cieszę ♥️ Co do nogawek to racja! 😃

      Usuń
  21. mam spodnie dresowe ale nosze je tylko na codzień :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja w dresy wskakuję tylko w domu :) Ale widziałam wiele ciekawych modeli w sklepach :)
    pozdrawiam!
    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba nie zdecydowałabym się na tak odważny krok, dresy zostaną dla mnie elementem domowego stroju :))
    Pozdrawiam,
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem! Też miałam opory :P pozdrawiam ♥️

      Usuń
  24. Fanką dresow nie jestem ale w jeansach też nie chodzę. Preferuję rurki materiałowe.
    Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam
    Under-my-controll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne połączenie! <3 Podoba mi się <3
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam dresy i właśnie szukam odpowiednich dla siebie. Twoja stylizacja wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgadzam sie w 100% ja np kocham dresy i mogla bym nosic je codziennie! I wszedzie <3

    OdpowiedzUsuń
  28. super stylizacja ;) chyba również zmienię nastawienie do dresów :) pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Trochę niecodzienne połączenie, ale i tak fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam dresy, najwygodniejsze spodnie na świecie!:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on dla mnie motywacją do działania. Wierzę w to że, modernizacja komentarzy nie jest potrzeba :)