6 rzeczy bez których nie ruszam się z domu- czyli jak mieć ciężką torbę


Jak nie mieć ciężkiej torby kiedy trzeba zawsze wszystko mieć przy sobie? Znacie to uczucie kiedy wychodzicie z domu i niczego ze sobą nie bierzecie? Ja też nie :D  Umówmy się – zawsze coś się przyda.

Jedyne czego brakuje na zdjęciu to telefon – nie zaliczam go jednak do rzeczy które mam „w torbie” dlatego , że zawsze używam go od razu po wyjściu z domu. Pierwsze co , to wybieram numer osoby z którą uwielbiam rozmawiać i idę na miasto, do szkoły bądź załatwić jakieś sprawy. Pomaga mi to dotrzeć szybciej w dane miejsce – tak przynajmniej mi się wydaje . Gorzej jest zimną – dlatego zawsze inwestuje w ciepłe rękawiczki.

1. Portfel



Najlepiej jak są w nim jeszcze pieniądze. Co do portfela to nie mam pojęcia skąd jest, kupiłam go  bardzo dawno i znalazłam podczas sprzątałam w szafie – co też bardzo mnie ucieszyło, bo mój  poprzedni kupiłam w sklepie Stradivarius  i pomimo, że był kilkakrotnie „odczipowany” to bramki  wariowały a ja z każdego sklepu wychodziłam czerwona ze wstydu…Może ktoś z was też tak  miał? Czy tylko ja kupiłam jakiś felerny ?



2. Szczotka


A dokładniej - Tangle teezer – ostatnimi czasy podbija serca wielu kobiet, skradł i moje. Nie dość, że świetnie rozczesuje włosy to jeszcze jest dostępny w szerokiej gamie kolorystycznej 💓



3. Matowa pomadka


Nie jestem zwolenniczką błyszczyków ani wszelakich rzeczy do ust, które mają lepką konsystencję, która mnie drażni. Kiedy tylko posmaruję usta od razu czuję dyskomfort, więc matowe pomadki są dla mnie czymś idealnym. Nie dość że łatwo optycznie można powiększyć sobie  usta, to jeszcze są na prawdę trwałe i przede wszystkim nie są lepkie ! 

4. Klucze


5. Ulubione perfumy


Szczerze powiedziawszy nie mam swoich ulubionych perfum. Szybko się nudzę, więc zawsze wybieram małe flakony. Na zdjęciu akurat – Lady Million . Miałam niedawno 80ml ale i tak lepiej u mnie sprawdzają się te 330ml – wszędzie można wziąć je ze sobą, są tańsze i prawie tak samo  trwałe. 

6. Okulary


Korekcyjne bądź przeciwsłoneczne. Ja akurat o korekcyjnych zawsze zapominam. Pewnie dlatego, że nie mam dużej wady. Zawsze chciałam nosić okulary, to się doczekałam ...

Dajcie koniecznie znać co wy zawsze macie ze sobą 😏 A może nie bierzecie nic ? 

Co waszym zdaniem jest niezbędne w torbie ? 

Komentarze

  1. Ja nie ruszam się bez komórki, portfela i pomadki nawilżającej ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piąteczka w takim razie :D Takie już chyba jesteśmy :D hihi

      Usuń
  2. Ja nie ruszam się bez telefonu, słuchawek i portfela :D
    http://newunreality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz :D dziękuję za linka, chętnie zajrzę :)

      Usuń
  3. Podałaś mi pomysł na bloga i zainspiruję się w nim, w poprzednim poście napisałam, że czcionka mała, tutaj w tytule niema polskich znaków w niej, w poście za bardzo mieszasz czcionki. Piszę po to, żeby Ci pomóc, ja się uczyłam sama i dopiero niedawno pojęłam rzeczy, a zawsze lepiej jest jak ktoś Ci podpowie pewne rzeczy, nie chciałam Cię urazić, jeśli to zrobiłam to przepraszam i polecam czcionkę bezszeryfową (nie wiem czy u mnie jest czy nie), jeśli chcesz pozostać przy takiej czcionce jaką masz to okej, tylko powiększ ją i będzie bardzo fajnie już.
    Jeśli chodzi o rzeczy w torebce, to mam podobnie i jeszcze obowiązkowo power bank i mp3.
    https://aleksandrakuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak już mówiłam - nie obrażam się, wręcz przeciwnie - jestem wdzięczna :D Fajnie, że chcesz pomóc. <3
      Mnie samej ciężko określić co jeszcze jest do poprawy :D Ale zapewniam Cię, że każdego dnia będę pracowała nad blogiem :D

      Usuń
  4. U mnie bardzo podobnie! :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie "beaty stuff" trzymam w małej kosmetyczce, którą zabieram wszędzie ze sobą. Do tego telefon + portfel i jestem GOTOWA!

    https://www.facebook.com/philocaro/?ref=settings <--- ZAPRASZAM!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie wygląda to podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zawsze w torebce mam wszystko, tzw studnia bez dna 😂 Super post i piękny blog 😊 Pozdrawiam i obserwuję mojpowodbyoddychac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha prawda ! <3 Dziękuję Ci bardzo :* Zajrzę do Ciebie na pewno !

      Usuń
  8. większość rzeczy muszę mieć tych samych http://alcohales.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Absolutnie koniczne rzeczy :) Potem nie ma się co dziwić, że nasze torebki tyle ważą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak bym widział torebkę mojej siostry. Chyba każda kobieta potrzebuje tych gadżetów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja czasami potrafię nawet bez portfela wyjść :D Ale zazwyczaj portfel i telefon to pozycje obowiązkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się nie ruszam bez telefonu, kluczy, portfela, słuchawek, okularów, perfumu oraz jak jest zima ja muszę mieć w torebce krem do rąk, bo moje są jakieś dziwne i szybko się wysuszają. Super i luźny wpis! :)


    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, o kremie zapomniałam! :D Dziękuje 😀

      Usuń
  13. Ja nie ruszam się bez telefonu, kluczy, portfela, perfumu, kremu do rąk i balsamu do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie zawsze mam przy sobie klucze, telefon, portfel i pomadkę nawiązującą :)
    http://allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam duuuuzo rzeczy.szczegolnie jak wychodzę z moja 2latka ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. pół świata mamy w tych torbach:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam wszystkie rzeczy w torebce jakie przedstawiłaś i nie tylko :) Torebka to nasz mały świat zawsze pod ręką !

    OdpowiedzUsuń
  18. O tak telefon,portfel,pomadka i klucze to priorytet.No i torebka,by móc to pomieścić.Poza tym okulary na nos i w drogę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Great post! Photos are amaizing! :)
    If you want that we follow each other, let me know by leaving a comment on my last post --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja zawsze mam przy Sobie portfel i telefon ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. I to uczucie, gdy masz pełną torbe rzeczy i nic w niej nie możesz znaleźć <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I do tego jest ciężka jak cholera ♥️ Pozdrawiam ! :D

      Usuń
  22. Genialny tytuł posta! ''Jak mieć ciężką torbę'' - PRZYCIĄGA DO CZYTANIA

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie ruszam się z domu bez telefonu i słuchawek ! :D Muzyka to podstawa :D Chusteczki, chusteczki "mokre", portfel, pomadka, lusterko, puder, gumka do włosów- zawsze w mojej torebce, czy też w plecaku :D świetny wpis :*
    Obserwuję i zostaję na dłużej <3
    http://immortalimm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nidy nie wiadomo co będzie potrzebne ! Dziękuję bardzo <3 :* Odwiedzę Cię na pewno!

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on dla mnie motywacją do działania. Wierzę w to że, modernizacja komentarzy nie jest potrzeba :)