RED & BLACK

Zdecydowałam się dziś ponownie sięgnąć po czerwone szpilki. Czerń uwielbiam zestawiać z czerwienią stąd też takowy outfit! Bluzka, którą możecie zobaczyć w dzisiejszej stylizacji - jest zdecydowanie moim faworytem! Często po nią sięgam, gdyż należy do tych bluzek, które są wygodne, klasyczne ale nigdy nie są nudne. Myślę, że dzięki zdobieniu jakim jest suwak, nadaje każdemu zestawieniu czegoś "świeżego". Pewnie większość z Was zdziwi się kiedy powiem, że kosztowała 9 zł. Kupiłam ją podczas tegorocznych ferii, znalazłam ją przypadkiem w jakimś outficie (szukając ciepłych rękawiczek). Jak zwykle miałam wszystko prócz nich xD Też tak macie? Nawiasem mówiąc moja szafa zyskała wiele takich perełek po powrocie z ferii. Czerwonymi akcentami tej stylizacji są przede wszystkim usta, naszywka róży na spódniczce oraz buty (które znacie już ze stylizacji walentynkowej). Dodam jeszcze, że nie planowałam tego wpisu, ale w tym całym stresie jaki towarzyszy okresowi matur - zdecydowałam się zająć sobie głowę czymś innym... i oto jest...nowy wpis. Co do matur to chyba najwięcej obaw mam przed jutrzejszą matematyką i czwartkową biologią! Jestem ciekawa czy ktoś z Was łączy się ze mną w bólu czy może macie już to za sobą ? Piszcie koniecznie w komentarzach! Ja zapraszam Was do obejrzenia zdjęć i zmykam dalej się stresować.











Mam nadzieję, że stylizacja przypadła Wam do gustu, chętnie poznam Wasze zdanie.

Tak jak już wcześniej wspomniałam : dacie znać czy Wy też piszecie maturę czy może macie już to wszystko za sobą ?! Widzimy się w komentarzach! Buziaki!

Komentarze

  1. Ślicznie kochana wyglądasz, bardzo inspiracyjne zdjęcia zwłaszcza ósme skradło moje serce! <3
    Ja z maturą zmierzę się za rok :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna stylizajca! Wyglądasz w niej bardzo kobieco!

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne zestawienie. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega stylizacja! Okulary sztos!! Powodzenia na maturze!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerwone szpilki są ponadczasowe, uważam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się najbardziej podobają okulary !

      Usuń
    2. Cieszę się bardzo 😃 dziękuje ♥️ Jeśli chodzi o szpilki to oczywiście mam takie samo zdanie 😃

      Usuń
  6. Wow stylizacja genialna! Ta spódniczka mega mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  7. O jejku, ale masz cudowną figurę i jeszcze do tego te czerwone buty, super :)

    Dodaję bloga do obserwowanych, fajnie by było jakbyś również mnie obserwowała.

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/05/przedpremierowo-ja-chyba-zwariuje-agata.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieknie wygladasz! :) Ja mam jeszcze troche czasu do matury ^^ Ale zycze Ci powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja, buty fajnie podkręcają look :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślałam, że to szmizjerka na początku, ale to bluzka ze spódnicą z guzikami :D Bardzo fajnie wyglądasz w komplecie :D A spódnicę taką widziałam w ZOIO -
    https://zoio.pl/odziez-damska/spodnice/spodnice-mini/ tylko, że jeansową kiedyś :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz super! Świetna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja ! a buciki są urocze <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasy matur mam za sobą, na szczęście :D Stylizacja bomba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba 😃♥️ Dziękuje!!

      Usuń
  14. WOW ! Wyglądasz przecudownie ! Uwielbiam czerwone szpilki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ♥️ Piona w takim razie 😃

      Usuń
  15. Uwielbiam all black look a Tobie idealnie pasuje ;-)
    Blog modowy Oleczki

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie wyglądasz, cudny zestaw stworzyłaś <3 Genialnym dodatkiem są te czerwone szpilki i świetne okulary !!
    Super black look !

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie 😃♥️ Miło mi bardzoo!

      Usuń
  17. Świetny elegancki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super stylizacja, fajnie się wyróżniają te szpilki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ostatnio widzialam gdzies te buciki

    OdpowiedzUsuń
  20. WOW! Ale inspirujący blog ^^ Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  21. Elegancka Dama.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on dla mnie motywacją do działania. Wierzę w to że, modernizacja komentarzy nie jest potrzeba :)