Wiosna, ach to TY!

Tym razem stworzyłam dla Was stylizację w zupełnie innym klimacie niż zwykle. Co tu dużo mówić, jeśli śledzicie mojego bloga, to wiecie, że to pierwsza taka stylizacja! Nie wiem jak Wy, ale ja niesamowicie cieszę się, że WIOSNA (tak właściwie lato) jest już z nami. Cieszę się, że w końcu można wyjść z domu bez tych wszystkich kurtek, szalików, czapek i nie wiadomo czego tam jeszcze! Wiem, że i Wy mieliście tego dosyć! W jaki sposób celebruję taką pogodę? Możecie to dostrzec właśnie w tym wpisie! Zakładam kwieciste sukienki i zawsze "przemycam" coś kolorowego w swoich stylizacjach! Nietrudno w wiosnę o urocze miejsce na zdjęcia! Wszystko przecież wygląda pięknie i budzi się do życia! Nic tylko cieszyć się i podziwiać otaczającą nas przyrodę! Podzielacie mój entuzjazm, kochani? Już niedługo MAJ, czyli mój ukochany miesiąc! Stylizacji nie zbraknie! Piszcie w komentarzach jaki jest Wasz ulubiony miesiąc i czy post przypadł Wam do gustu!












Widzimy się w komentarzach kochani! Czekam na Wasze opinie i Wasz ulubiony miesiąc w roku! TEŻ JEST TO MAJ? Jeśli tak: to piona! (Jeśli nie, to piszcie i uzasadniajcie jaki miesiąc i dlaczego!?)

Komentarze

  1. Oj tak maj to też mój ulubiony miesiąc <3

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna stylizacja i zdjęcia, jesteś bardzo ładną kobietą i wspaniale, że jesteś tego świadoma i korzystasz z tego na blogu. Jesteś moją inspiracją

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo dziękuje Ci pięknie kochana ♥️ Nawet nie wiesz jak mi miło 😃

      Usuń
  3. Zdjęcie z profilu, z chustą zarzuconą na plecy, jest najładniejsze z całej serii :) W ogóle stylizacja, jak i zdjęcia, bardzo pozytywne. Czuć wiosnę. No i fajne dla oka tatuaże :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowite ! :) wyglądasz przepięknie :) zdjęcia niezwykle klimatyczne :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne zdjęcia w wiosennym klimacie! Wyglądasz zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja, iście wiosenno-letnia. Lubię maj, ale najbardziej marzec. Po pierwsze, w tym miesiącu mam urodziny. Po drugie, jest to miesiąc bardzo tajemniczy. Raz budzi wszystko do życia, raz jeszcze nie pozwala na pobudkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo bardzo ładnie powiedziane 😃 jeśli chodzi o stylizację to bardzo dziękuje ♥️

      Usuń
  7. Przepięknie sukienka. Ja przyznam, że przez większość czasu nie lubiłam wiosny czy lata.. ogólnie ja robiło się ciepło. Ale ostatnio coś się odmieniło i właściwie bardzo to lubię no i czuję się o wiele lepiej. W mojej szafie niestety są bardzo stonowane kolory, ale staram się to powoli zmienić. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna sukienka i piękne zdjęcia :)) Maj to również jeden z moich ulubionych miesięcy :) ja kocham jeszcze wrzesień!

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne zdjęcia tak... lekko naturalnie po prostu kobieco <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia i otoczenie. Sukienka iście letnia super

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja najbardziej lubię październik 🤗 ale Twoja stylizacja jest obłędna, podoba mi się ta sukienka 😍

    OdpowiedzUsuń
  12. Sesja wyszła genialnie! Ja również się cieszę z wiosny i tego ciepłego słońca

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się dobór okularów słonecznych i sukienki ;) Te kolory na prawdę są genialne! Jedynie co mnie zastanawia to w jakich butach byłaś na tej sesji (bo nie widać :D). Pewnie na tym terenie w czymś stabilniejszym niż szpilka, ale bądźmy szczerzy - na ulicy w tej sukience najlepiej właśnie pasowałyby długie i cienkie szpilki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się w takim razie 😃 miałam klasyczne balerinki kochana ♥️

      Usuń
  14. Piękne zdjęcia kochana! Uwielbiam długie sukienki zarówno wiosną jak i latem :)

    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne, kobiece zdjęcia a sukienka to marzenie :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. No właśnie trochę szkoda, że to tak przeszło z zimy w lato od razu. Przynajmniej tu w USA. Lubię wiosnę, to moja ulubiona pora roku i bardzo się w tym roku zawiodłam. Lata nie lubię, bo to już dla mnie za ciepło :D
    Piękne zdjęcia! Szkoda, że nie masz lepszego sprzętu, bo wtedy miała byś niesamowitą sesję zdjęciową :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudowne i klimatyczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna sukienka i piękne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjęcia :) Pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna sukienka :) Bardzo tęskniłam za tą porą roku ponieważ uwielbiam takie stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudna sukienka :) Ja lubię każdą porę roku, a co za tym idzie - każdy miesiąc.
    Pozdrawiam!
    My blog
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny klimat sesji! Przepiękne zdjęcia, czuć wiosnę w pełni :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładna stylizacja :) świetne ciuszki i piękna Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham tą porę roku! :)
    Piękna sukienka
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo klimatyczne zdjęcia, super sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale Ci ślicznie w tej sukience :o Uwielbiamy takie klimaty - zainspirowałaś nas! Super. Pozdrawiamy ;*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on dla mnie motywacją do działania. Wierzę w to że, modernizacja komentarzy nie jest potrzeba :)