OLD SCHOOL

Cześć! W dzisiejszym poście znajdziecie sesję zdjęciową ze stolicy, którą miałam możliwość zrobić dla Was kilka dni temu. Będąc na bieżąco z moim profilem na instagramie - doskonale o tym wiecie. Zanim zachęcę Was do obejrzenia zdjęć, opowiem trochę o zestawie jaki dla Was przygotowałam. Kolczyki kupiłam na studniówkę, z myślą że wykorzystam je jeszcze wielokrotnie i nie myliłam się. Świetnie wyglądają na zdjęciach ale musicie mi uwierzyć na słowo - nie da się ich nosić dłużej niż 10 min. (Kupując je, byłam tego świadoma, ale na zdjęcia są w sam raz). Przewijając fotografie możecie również dostrzec torebkę, która to, ma w sobie pewną historię. Wygrałam ją na fantówce, kto nie ma pojęcia co to takiego, to już krótko wyjaśniam -> (impreza organizowana w mniejszych miastach, wsiach, w których to, mieszkańcy dają tzw. "fanty", które następnie można wygrać. Wiąże się to również z dyskotekami pod gwiazdami, ale mniejsza o to). Zwykle można wygrać króliki, kury czy tanie wina. Ja oczywiście wygrałam torbę - jak widać. Miałam wtedy może 10 lat? Pamiętam, że byłam zła, bo chciałam wygrać jakieś zwierzątko...Ale to i tak lepiej niż zwykle, bo rok w rok wygrywałam dziadkowi gołębie xD. Wspomnianą torbę znalazłam dość niedawno, odwiedzając babcię i dziadka. (Od tamtej pory nie rozstaje się z nią.) Idealnie wpasowuje się w dzisiejsze trendy. Też tak uważacie? Czy żyje w błędzie ? Hihi Co do całości to postawiłam na klasykę, zwykły biały t-shirt i spodnie, które nie odbierają uwagi kolczykom. Standardowy model vansów kończy całą stylizację i moje wypociny. Zapraszam do oglądania!











Kochani, korzystając z okazji chciałabym Wam podziękować za cierpliwość jeśli chodzi o brak systematyczności w dodawaniu postów, ale w moim życiu trochę się dzieje. Trzymajcie za mnie kciuki i zaufajcie mi. Myślę, że od połowy maja będę już w stanie zasypywać Was nowymi wpisami i będę miała czas przyszykować dla Was niespodzianki. Jeszcze raz dziękuje i do zobaczenia w kolejnym wpisie!

Mam nadzieję, że stylizacja przypadła Wam do gustu, dajcie znać w komentarzach!

Komentarze

  1. Oj tak ta torebka dopełnia cała stylizację i ślicznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę kupić właśnie takie spodnie , są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow *.* super zdjęcia! spodnie cudowne, świetnie Ci w nich :-) !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja! Kolczyki są świetne - bardzo ładnie się wyróżniają, ale nie przyćmiewają Twojej urody :)
    Wpadnij do nas!
    Oczywiście obserwujemy :)
    http://antykwariat-marzen.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! <3 To dobrze, cieszę się w takim razie! <3
      Wpadnę, wpadnę! :D

      Usuń
  6. Zdjęcia są cudowne, super te spodnie, wyglądasz w nich świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz niesamowicie! :) całość wygląda ekstra a koczyki są cudne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne spodnie i torebka. Muszę sobie zakupić kiedyś taką torebkę, bo jest cudowna <3

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/04/anatomia-skandalu-sarah-vaughan.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja! A spodnie cudne ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja! Twoje spodnie wymiatają ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja i bardzo podobają mi się kolczyki :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow co za kolczyki! Przecudowne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zachwycona kolczykam i kolorem pomadki i :) Ps. Piekna figura :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja. Jeśli chodzi o trampki to sama ostatnio zakupiłam, ale czerwone :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyglądasz, torba jest ekstra. Ja jednak cały czas patrzę na twój tatuaż na plecach, a nie na stylizację, jest on genialny!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolczyki i spodnie rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. te kolczyki to jakiś kosmos♥ aaa i ten tatuaż na plecach mega pięknie się komponuje♥

    anjaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniała stylizacja ! jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego wyczucia stylu i gustu ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Nawet nie wiesz jak mi miło! dzięki śliczne! <3

      Usuń
  19. Ajćććć szkoda, że nie można ich dłużej nosić, bo są przepiękne i efektowne <3
    ja sroczka jestem, więc uwielbiam taki perełki i również posiadam kolczyki takie na "chwilę", nie moglam sobie ich odmówić :P hehe

    Bardzo podoba mi się ten zestaw- nawet na wycieczce modnie i sytlowo <3
    super portaski ajććć <3

    pozdrawiam :)
    Daria
    https://style-of-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też żałuję! Dziękuje bardzo ! <3 pozdrawiam! <3

      Usuń
  20. Bardzo fajna stylizacja. Kolczyki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja. I piękne spodnie . Lubię taką krateczkę

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne są te kolczyki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, świetne zdjęcia i stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. A spodnie skąd?Szukam takich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, odkupiłam je od pewnej dziewczyny. Nie mam pojęcia skąd są :( Przykro mi :(

      Usuń
  25. najbardziej w tej stylizacji przyapdły mi do gustu spodnie! są rewelacyjne :)
    udana sesja! :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładna stylizacja :) wszystko do siebie fajnie pasuje:) Bardzo lubię takie spodnie, no i masz piękna figurę :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądasz w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne zdjęcia! <3 A te kolczyki to sztos!

    pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna torebka! Cudo! :)
    Spodnie w pepitkę w tym roku wracają do łask widze. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. pierwsze co rzuciło mi się w oczy to kolczyki, są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje 😃 kupiłam z myślą o studniówce ♥️

      Usuń
  31. Tatuaż masz rewelacyjny :o Super sesja zdjęciowa :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on dla mnie motywacją do działania. Wierzę w to że, modernizacja komentarzy nie jest potrzeba :)