Randkowa stylizacja czyli już niedługo WALENTYNKI

Wiem, wiem do walentynek jeszcze trochę czasu , ale pomyślałam sobie, że ktoś z Was może szuka inspiracji na owe "święto" - stąd też tak wczesna publikacja. Kochani, wiem, że temat walentynek bywa dość kontrowersyjny ze względu na ogromną liczbę zwolenników (równie wielką jak przeciwników). Nie chcę się stawiać po żadnej stronie, jestem zupełnie neutralna jeśli o to chodzi. Pamiętajcie chłopcy - walentynki nie są jedyną okazją do okazywana uczuć i gestu z Waszej strony. Żartuję oczywiście, bo wierzę, że dbacie o swoje dziewczyny nie tylko w walentynki! Dość o tym święcie, przejdźmy do stylizacji! Jest bardzo, że tak powiem : elastyczna. Myślę, że kiedy ubierzemy się w taki sposób będziemy "pasowały" do wielu okoliczności. Co mam na myśli ? Załóżmy, że nie wiemy dokąd chce zabrać nas nasz chłopak. W takim zestawieniu będziemy dobrze wyglądać w kinie, w lublinie i w metrze - a tak na poważnie : kino/ teatr - pasuje, restauracja - jak najbardziej, spacer - również. Ważne żeby czuć się dobrze- nieprawdaż ? Ja najlepiej czuję się w jeansach! Poza tym, zważam też na to, że 14 lutego nie jest za ciepło, a będąc zmarzluchem muszę wiecznie kombinować! Dajcie koniecznie znać w komentarzach co myślicie o mojej walentynkowej propozycji!












Tak jak już wspomniałam wyżej, zachęcam Was do wypowiadania się na temat stylizacji. Piszcie śmiało co WY myślicie o tym święcie i takim zestawieniu! buziaki!

Komentarze

  1. Jest idealnie😍 ja bym jeszcze dodała czerwone kolczyki tzw wkretki aby byl jeszcze jedne delikatny element czerwieni😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! Masz racje, super by to wyglądało. Niestety nie miałam przy sobie żadnej biżuterii ;(

      Usuń
  2. Buty boskie. Ja kupiłam sobie fajną bieliznę...może coś z tego wyniknie haha :D

    www.dosiegajacmarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Odpisuję po walentynkach, ale mam nadzieję, że plan się powiódł ;*

      Usuń
  3. Świetny look. Bardzo podobają mi się spodnie i te szpileczki <3. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. o wow, wyglądasz cudownie, a buty po prostu bomba! :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne butki *o* zakochałam się w ich cudnym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow świetna stylizacja na randkę, te buty są genialne <3
    https://ruudegirls.blogspot.com/2018/02/bags-from-twinkle.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Szpilki pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Oo dziękuję ślicznie! Cieszę się, że tak uważasz 😃♥️

      Usuń
  9. Powiem (bądź napiszę :P) krótko - cała stylizacja wygląda IDEALNIE! Wszystko do siebie pasuje, a szpilki i jeansy zachwycają! <3

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie kochana :*
    http://www.ohmystyle.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej ślicznie Ci dziękuję! ♥️😍 wpadnę, oczywiście! ;)

      Usuń
  10. Genialna stylizacja! Bardzo mi się podoba i zdecydowanie jest w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te spodnie strasznie mi tu nie pasują :-D Ale bluzka i buty - cudne :-**

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja i ładny makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja godna odwzorowania :D oczywiście jeśli się wykuruję, bo na razie leżę pod kołderką ;)
    Gdzie kupić tak genialne szpilki?! Skradły moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny zestaw! Ja chyba postawię jednak na sukienkę :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  15. Strój bardzo mi się podoba, ale chyba mimo wszystko w tym dniu postawiłabym na jakąś spódniczkę, czy nawet sukienkę;-)
    Pozdrawiam!

    ANNILEVE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę! Oczywiście! Wedle uznania ;D

      Usuń
  16. Osobiście bym obchodził święto ale moja dziewczyna mówiła że to święto epileptyków, a święto samo nie powinno się obchodzić bo kocha się cały rok. Ciekawa stylizacja, ładnie ci w niej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że kocha się zawsze. Dziękuje ślicznie! ;)

      Usuń
  17. Rewelacyjna stylizacja, buciki skradły me serce! <3
    Walentynki to piękne święto, ale wiadomo uczucia powinniśmy okazywać przez cały rok.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie ♥️😃 pozdrawiam również! Chętnie wpadnę ;)

      Usuń
  18. Buty są genialne! Koszula też! Cała stylizacja jest przepiękna *_*
    Pozdrawiam :)

    diannstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się twoja stylizacja ... szkoda, że w tym roku nie mam się dla kogo stroić! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wystrój się dla siebie, a co! 😍♥️

      Usuń
  20. Bardzo ciekawa stylizacja :D Buty bardzo fajnie komponują się z całością :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Buty sztosik, ogólnie cała stylizacja super! 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. rzeczywiście bardzo elastyczna stylizacja, pasuje na każą okazję :) prosta, ale za to makijaż może sporo zdziałać :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super stylizacja. Na każdą okazję. Takie outfit'y lubię najbardziej. Ale najbardziej podobają mi się buty. Zdecydowanie mój klimat ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę! Dziękuję za miłe słowa ;*

      Usuń
  24. o bożeee rozświetlacz! zakochałam się, dziewczyno co jest na szczytach Twoich kości policzkowych?:D zaobserwowane, zapraszam do mnie: https://anja-ori.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję baaardzo 😃♥️ Typowe serduszko, kochana ;)

      Usuń
  25. Buty świetnie współgrają ze spodniami ale koszule wzięłabym biała z falbankami albo Hiszpanke i byłoby idealnie! Nie lubię zakładać po prostu niebieskiego do jeansy. Cudny makijaż i ten rozswietlacz! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Dziękuję bardzo ♥️😃 buziaczki!

      Usuń
  26. Piękna stylizacja jednak ta świąteczna pościel odbiera klimat :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tak wyszło, nie miałam na to wpływu niestety ;)

      Usuń
  27. Wyglądasz fantastycznie! Czerwone szpilki! to jest to! Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobrze, że opublikowałaś post wcześniej, bo tak ktoś mógł zaczerpnąć inspiracji i ruszyć na polowanie walentynkowych stylizacji :)
    Rzeczywiście to święto ma wiele zwolenników jak i przeciwników. Czasami mam wrażenie, że tych przeciwników jest nawet więcej ;p A szkoda, bo to święto miłości, a nie smutku czy też nienawiści. Ja także staram się być neutralna :) Nie tylko chłopcy. Dziewczyny też powinny okazywać miłość w każdym dniu. W końcu parę tworzą dwie osoby, a nie jedna ;)
    Nie trudno się z Tobą zgodzić. Stylizacja jest dobra na każdą możliwą okazję. No i nie zmarzniemy ;)
    Piękne zdjęcia no i oczywiście stylizacja :)

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo podoba mi się Twoje podejście, kochana ;* dziękuję bardzo za miłe słowa! Pozdrawiam również ;*

      Usuń
  29. Bardzo przypadła mi do gustu twoja stylizacja :)
    Obserwuje :)
    www.in-makeup-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna stylizacja, idealna na różne inne okazje. Buty są cudowne :)
    Może wspólna obserwacja?
    nusiabl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Niestety nie uznaje wspólnej obserwacji;( pozdrawiam ;*

      Usuń
  31. Racja, taka elegancka wersja luźnego outfitu jest super na randkę niespodziankę haha :) Buty cudowne!
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądasz przepięknie:) Buty rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow, naprawdę świetna stylizacja! Najbardziej spodobały mi się buty. Czerwone szpilki są idealne niemal na każdą okazję :). Wyglądasz ślicznie .
    Pozdrawiam.
    http://lifeisapassionblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Buty robią całą stylizację! Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kocham połączenie momy ze szpilkami!

    https://magdalenaplak.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Te spodnie są cudowne! Sama poluje na takie. Zakochałam się w tym rozswietlaczu, jest piękny i ma taki efekt, wow. Super propozycja. Pozdrawiam, poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podoba ♥️😃 pozdrawiam i dziękuję bardzo!

      Usuń
  37. Piękne zdjęcia! Cudowny wystrój pokoju i prześliczna stylizacja <3 Nie mogę się napatrzeć <3
    A te czerwone szpileczki - boskie !
    https://freakshowparadise.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow! Genialnie wyglądasz :) Sama bardzo chętnie bym się tak ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo podoba mi się stylizacja, świetna bluzka... a te szpilki! Wygrały wszystko! :) Nie tylko podkreślają stylizację, ale po prostu mega przyciągają uwagę.
    Pozdrawiam!
    coscudownego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Cieszę się niesamowicie ♥️

      Usuń
  40. Dziękuję bardzo! Pozdrawiam również ;*

    OdpowiedzUsuń
  41. Jeeju ta stylizacja jest naprawdę ładna! ♥ Koszula podbiła moje serce :))
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ♥️😃 jest z Mohito jeśli dobrze pamietam ;*

      Usuń
  42. wow darling its fabulous..!! you heel, pants & these all your pictures its beautifull..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna stylizacja, a szczególnie buty są genialne! Zakochałam się! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna stylizacja, jak najbardziej moje klimatym, absolutnie nic bym tu nie zmieniła <3
    piękna koszula i te szpiluchny ajćććć taka wisienka na torcie <3

    Cudnie wyglądasz !

    pozdrawiam :)
    Daria
    https://style-of-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, kochana ♥️😃 bardzo mi miło 💋

      Usuń
  45. Nie jestem zwolennikiem walentynek, ale muszę przyznać że wyglądałaś obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Amazing post, dear! A big hello from Germany! You look sooo great, I love your outfit!
    Hugs ♥
    LIANA LAURIE

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetna stylizacja, taka nieoczywista :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/02/paszczyk-w-kolorze-baby-blue_22.html

    OdpowiedzUsuń
  48. super look! najbardziej rzuciły mi się w oczy buciki!:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Te czerwone szpilki przemawiaja do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Wyglądasz bardzo kobieco i chciałbym, aby każda kobieta ubrała się tak dobrze na randkę z facetem ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękne są te szpilki. Kochamy czerwone akcenty na twoim blogu. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on dla mnie motywacją do działania. Wierzę w to że, modernizacja komentarzy nie jest potrzeba :)