Makijaż kosmetykami z h&m!

Długo zastanawiałam się nad zakupem kosmetyków z sieciówki. Byłam przekonana, że nie spełnią moich oczekiwań, że nie będą "dość dobre". Mogę tylko powiedzieć, że jestem mile zaskoczona. Te kosmetyki na prawdę się u mnie sprawdziły. Ale wszystko po kolei. Każdy kto śledzi mojego Facebooka, spodziewał się dziś posta stylizacyjnego. Pisałam o tym, że komputer znów odmówił mi posłuszeństwa oraz o tym, że stylizację jaką stworzyłam z bluzy na zdjęciu pojawi się na blogu właśnie w ten weekend. Z racji tego, że zdjęcia okazały się kompletną klapą, musiałam improwizować, bo nie chcę zaniedbywać bloga, stąd też post o takiej tematyce. Powiem szczerze, że już dawno chciałam się z Wami podzielić moją opinią na temat kosmetyków właśnie z h&m. Testuję je tak na prawdę od dobrych kilku miesięcy, wiem mam już wyrobione zdanie o każdym z produktów jakie Wam dzisiaj zaprezentuję. Zacznę może od tego, że kosmetyki te nie należą do najtańszych. 40 zł za tusz do rzęs to dość normalna cena za tego typu kosmetyk. Spokojnie można znaleźć równie dobry produkt w niższej cenie (ale tak jest z większością produktów, cena nie zawsze jest adekwatna to jakości produktu).




Mascara maximalist

Nie mam jej tak na prawdę nic do zarzucenia. Jestem z niej zadowolona. Będąc posiadaczką krótkich i rzadkich rzęs muszę stwierdzić, że owa mascara daje sobie z nimi radę - dając efekt "sztucznych rzęs. Fajnie się nią pracuje, pogrubia i wydłuża rzęsy. Nie kruszy się, nie osypuje i przede wszystkim nie skleja rzęs. Pomimo tego, że szczoteczka jest dość duża, nie sprawia trudności podczas aplikacji.




Bronzer

Co do bronzera to też nie usłyszycie ode mnie złego słowa. Fajnie się go rozprowadza po buzi, nie zostawia plam. Jest dostępny w różnych odcieniach adekwatnych do koloru naszej skóry. Jest wart swojej ceny, 30 zł za opakowanie, które starczy nam na bardzo długi czas (jak to bywa w przypadku kosmetyków tego typu). Jego opakowanie jest wygodne, nie za duże - można go wszędzie zabrać ze sobą.




Róż

Jak dla mnie - zdecydowanie HIT! Świetnie się rozprowadza, tak jak w przypadku bronzera nie pozostawia plam. Odcienie w jakich jest dostępny to dla mnie coś wspaniałego. Każdy, ale to każdy znajdzie odcień idealny dla siebie. Dla niektórych minusem może być brak lusterka w opakowaniu, dla mnie to nie problem bo znajduje się ono w innych produktach jakich używam do makijażu, poza tym nie korzystam z nich tak na prawdę. Więc to tak na prawdę kwestia indywidualna ale co do samego produktu to zdecydowanie to czego szukałam.



Paletka cieni

Powiem tak : osoby zaawansowane w robieniu makijaży nie będą zadowolone. Pigmentacja cieni jest dość mała. Sama maluję się tylko po to by "jakoś wyglądać". Moje potrzeby spełnia, ale myślę, że mogłaby być nieco lepszej jakości. Cienie trochę się osypują ale ogólne nie spawają trudności w samej aplikacji. Dla osób które malują się rzadko i nie zależy im na efekcie "wow" to myślę, że się sprawdzi. Cena : 50 zł.




Płynne pomadki

Dostępne w wielu wersjach kolorystycznych, fajnie się je rozprowadza. Nie zastygają szybko, więc łatwo można dokonywać poprawek. Wiadomo, po dłuższym czasie należy poprawić usta, ale są na prawdę bardzo trwałe. Fajnie się je "nosi" na ustach.Pomadki te "pracują" razem z nimi. Nie wysuszają ust - co jest dużym plusem w przypadku pomadek płynnych. U mnie jak najbardziej się sprawdzają.

Podsumowanie

U mnie kosmetyki tej marki się bardzo sprawdzają. Codzienny makijaż nie jest katorgą a przyjemnością. Wszystkie produkty fajnie współpracują i ułatwią wykonywanie codziennego makijażu. Moimi ulubieńcami bez wątpienia jest mascara, bronzer oraz róż. Używam tych kosmetyków od bardzo dawna i jestem zadowolona. Przypominam jeszcze, że nie jestem specjalistką w dziedzinie makijażu, wykonuję go tak jak umiem. Mam nadzieję, że wpis Wam się podobał. Dajcie znać czy mieliście do czynienia z kosmetykami tej firmy i jakie są wasze odczucia. Oczywiście muszę wiedzieć, czy taka tematyka Wam się podoba i czy makijaż przypadł Wam do gustu. Czekam na Wasze komentarze i zapraszam oczywiście na Facebooka oraz Instagrama. Właśnie ! Jeśli jesteście ciekawi stylizacji, która tutaj nie trafi ze względu na małą ilość zdjęć to znajdziecie je właśnie na Instagramie.

Facebook

Instagram

Komentarze

  1. Te kosmetyki totalnie mnie nie przekonują, ale pomadka wygląda bardzo, bardzo ładnie. Opakowanie różu również mi się podoba, ale pewnie nie zdecyduję się na ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :D pomadki są godne polecenia! Każdy ma swoje upodobania! Szanuje Twoje zdanie ;) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Zaskoczyłaś mnie tym wpisem! Kto by pomyślał że kosmetyki z sieciowki mogą być ok! Myślę że w najbliższym czasie wypróbuję jakiś kosmetyk do ust!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie ♥️ Pewnie, warto próbować. Ja jestem zadowolona :D pozdrawiam ;*

      Usuń
  3. Raczej jestem za naturalnymi kosmetykami, ale Twoje propozycje są całkiem niezłe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieraz widziałam je w sieciówce, ale jakoś nie mogłam się przekonać. Przyznam, jestem sceptycznie nastawiona do tego typu kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście to zrozumiałe! Nikt na szczęście nie zmusza Cię do używana tych kosmetyków. Ja tylko porzedstawiam swoją propozycje :D pozdrawiam ;*

      Usuń
  5. kosmetyki z działu Beauty w H&M nie są w każdym sklepie niestety. na śląsku są tylko w jednym H&M, także nie każdy ma też do nich łatwy dostęp, bo też nie każdemu jest po drodze do Katowic. mam paletę tych cieni (tylko w odcieniach szarości) i tak, jak napisałaś - nie są dobrze napigmentowane i dla niezaawansowanych dziewczyn - są w porządku. mam również cienie do brwi- są mega. pomadki, szminki, błyszczyki - testowałam wszystkie i mogę polecić. dobrze się trzymają ust, a ja jako maniaczka szminek i wszystkiego co można użyć na ustach, znam się na temacie. co mogę polecić z serii Beauty? Gąbeczkę do nakładania podkładu (mam już "entą" i jestem mega zadowolona), pędzle - sztos, mam nawet pęsetę do brwi :D. zainteresowałam się Twoim wpisem, ponieważ nie spotkałam się nigdzie z recenzją kosmetyków z H&M. a jako pracownik tej sieciówki - wszystko co związane z firmą musi wpaść w moje ręce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, nie ma ich w każdym mieście! A szkoda :( o widzisz ♥️ Fajnie, że tu trafiłaś ;* pozdrawiam serdecznie i uwielbiam te konsmetyki 👌🏼

      Usuń
  6. Zawsze kiedy jestem w H&M przekładam je i oglądam, ale nigdy nie mogłam się przekonać . Widzę ,że wyglądają naprawdę fajnie na Tobie wieć moge spokojnie wypróbować również na sobie . Fajny makijaż . Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo ♥️ Miło mi to czytać 😃 Oczywiście jeszcze raz polecam i koniecznie sprawdź na sobie 😃

      Usuń
  7. Nie zwróciłam nigdy uwagi na kosmetyki z H&M. Przyjrzę się im przy najbliższej okazji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście uwielbiam szminki , tylko irytuje mnie fakt,że szybko nie zastygają i mam tu na myśli meega wolno, jednak fakt jakie kolory majaą i ich cena miodzio. Szkoda ,że obecna tak trudno o kredkę do brwi z H&M , która wcześniej była wszędzie, bo była genialna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę ! Nigdy wcześniej o niej nie słyszałam :( co do ceny i gamy barw pomadek - zgadzam sie z Tobą ;*

      Usuń
  9. Sama nie miałam okazji ich jeszcze przetestować, ale po Twojej recenzji na pewno to zrobię. Róż i bronzer wydają się naprawdę godne uwagi :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo bardzo mi miło ♥️ Cieszę sie, że Ci sie podoba 😍Pozdrawiam !

      Usuń
  10. Bronzer mi sie podoba, sama mam cienie z H&M i sa zaskakujaco dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety u mnie nie zdają egzaminu tego typu kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj :( każdy ma inne wymagania! Ale na pewno masz wiele swoich innych ulubieńców! Każdy powinien znaleźć coś odpowiedniego dla siebie. Ja znalazłam- ale nie u każdego sie sprawdzi :(

      Usuń
  12. Piękne opakowania mają te kosmetyki z H&M. A makijaż wyszedł super! Zainteresował mnie róż i bronzer. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt- opakowana świetne :D bardzo dziękuje ♥️ Cieszę sie! ;*

      Usuń
  13. Ja też bałam się kosmetyków z sieciówek i nadal się boję ;D Na perfumy mogłabym się skusić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie potrzebnie, na prawdę! Ale nie będę przekonywać bo rozumiem, że ktoś może być uprzedzony. Sama nie chciałabym zeby ktoś mnie do czegoś zmuszał! Perfumy - tez maja fajne :D

      Usuń
  14. To może na ten róż się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam HM pod ręką więc też nie miałam okazji używać tych kosmetyków, ale słyszałam, że są wśród nich perełki :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A to ciekawe, jak widać sprawdzają się! Ciekawy post!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mają fajne ubrania więc może i kosmetyki. Co powiesz na wzajemną obserwację >?https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy post aczkolwiek jestem oddana innym kosmetykom :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam okazji testować kosmetyków z sieciówki, ale tusz wygląda bardzo zachęcająco! :)
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie! (Tusz na prawdę świetnie sie sprawdza, szczerze -polecam) ♥️

      Usuń
  20. Też nie zaufałabym kosmetykom z H&M, chociaż mieli wypuścić dość ciekawą serię kosmetyków mineralnych/ekologicznych - dotąd nie znalazłam stacjonarnie, żeby wypróbować. Jedynie może bym się skusiła na wypróbowanie różu czy szminki, w Twoim poście wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie cieszę, dziękuje ślicznie! Rozumiem, że można być sceptycznie nastawionym :)

      Usuń
  21. słyszałam od wielu osób, że h&m ma fajne kosmetyki. muszę kiedyś popróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie napisany post- jak do tej pory używałam wyłącznie cieni do powiek tej marki i też nie mam im nic do zarzucenia

    OdpowiedzUsuń
  23. Próbowałaś kiedyś kosmetyków naturalnych? Polecam, jak już raz się przerzucisz nie będziesz chciała wrócić do sieciówek lub nawet marek typu Rimmel, L'oreal itp :)
    Pozdrawiam
    tukociel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś na pewno sięgnę ! Dziękuje za sugestie ;*

      Usuń
  24. Pozytywnie mnie zaskoczyłaś tym postem i opiniami, faktycznie, nie przypuszczałabym, że kosmetyki z sieciówki okażą się godne polecenia :) pozdrawiamy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ekstra makijaż kochana 😘 chętnie je wypróbuję :)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie cieszę ♥️ Dziękuje! Dziękuje! Dziękuje! 😍

      Usuń
  26. Tytuł posta bardzo mnie zaintrygował ! :) Szczerze mówiąc zawsze podchodzę sceptycznie do tego typu kosmetyków ale widzę, że niepotrzebnie :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ! To dobry znak ♥️ Pewnie, nie ma co! 😃 Warto próbować! Najwyżej okaże sie, że to kosmetyki nie dla Ciebie. :P

      Usuń
  27. Wow nie spodziewałam się, że kosmetyki z H&M mogą być takie świetne. Jestem pod wrażeniem :)

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy nie kupowałam kosmetyków w H&M, zawsze tylko ubrania, ale twój post jest świetny. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on dla mnie motywacją do działania. Wierzę w to że, modernizacja komentarzy nie jest potrzeba :)