Street style


Jak niektórzy z was wiedzą, ostatnimi czasy miałam problemy z laptopem. Na szczęście po kilku dniach napraw – system stanął na nogi. To tak słowem wstępu. Od razu po naprawie, przychodzę do Was z nowym wpisem a w nim stylizacja o nazwie – street style. Mam nadzieję, że nie tylko mnie pasuje do niej takie określenie. Naprawdę nie powiedziałabym, że kiedykolwiek zdecyduję się na spodnie w kancik a tu proszę! Jestem mile zaskoczona z komfortu i przede wszystkim z tego jak fajnie leżą. Takie spodnie zawsze kojarzyły mi się rozmową kwalifikacyjną, dlatego ciężko było mi wyrzucić ten obraz z głowy, ale przełamałam trochę ich "elegancję" i widzicie tego efekt. Dajcie znać czy podobają się Wam w takim wydaniu, jestem bardzo ciekawa! Co do plecaka to możecie się go spodziewać jeszcze w wielu stylizacjach, bo odkąd go kupiłam- nie rozstajemy się!











Być może, wielu z Was zainteresuje miejsce w jakim zdjęcia byłby robione. Myślę, że warto o tym wspomnieć, bo to na prawdę urokliwe miejsce. Łódź- każdy powtarza: brzydkie miasto, nie mówię oczywiście, że jest najpiękniejsze, ale przynajmniej widać w nim inicjatywę wielu ludzi, którzy starają się je rewitalizować - ja to widzę, widzę, że Łódź się zmienia! Umówimy się, w każdym mieście są okolice, których warto trzymać się z daleka? czyż nie? Zaniedbane, pozostawione same sobie stare kamienice - to znajomy obraz każdego miasta. Nikt mi nie powie, że instalacja "wstążki" autorstwa Jerzego Janiszewskiego na Starym Rynku nie jest urocza! Dajcie znać co wy sądzicie o tym mieście! Może polecicie fajne miejsca ? Chętnie odwiedzę!

Tymczasem z racji tego że mój chłopak jednak dostał wolne, jedziemy wykorzystać ten czas nad Polskie morze, oby pogoda dopisała! Ja się pakuję i czekam na Wasze komentarze!

Facebook

Instagram

Komentarze

  1. Ciekawa stylizacja i naprawdę świetne miejsce do sesji. Nigdy nie byłem w Łodzi chociaż moja rodzina tam mieszka - może wypada tam wpaść kiedyś w przyszłości :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D Pewnie, jak masz możliwość to czemu nie! :D

      Usuń
  2. Ładna stylizacja, takie spodnie bardzo Ci pasują :)
    Nigdy nie byłam w Łodzi, nie wypowiem się o tym mieście :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo <3 Rozumiem, ale cieszę się, że przeczytałaś mój wpis! Pozdrawiam również :*

      Usuń
  3. Fajne zdjęcia i stylizacja:) www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna, luźna stylizacja! Takie są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I na miasto i na randkę. Buty super 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama mieszkam w Łodzi i też zdarzyło mi się mieć zdjęcia w tym miejscu, jednak obok restauracji w podcieniach ;) Super! ;) Zostaję na dłużej z łódzkiej ciekawości :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę! Dziękuje ♥️ Łódzka ciekawość Hahaha

      Usuń
  7. Łódź jest urokliwa, ale trzeba przyznać że tylko w niektórych miejscach. Moje miasteczko graniczy z Łodzią, a co za tym idzie jestem tam baaaaardzo często i akurat miejsce w którym robione były zdjęcia pokazują tę lepszą stronę miasta. A rewitalizacja, która już się rozpoczęła, mam nadzieję doda jeszcze wieeelką szczyptę magii. Wypoczywaj nad morzem i dobrej pogody życzę. A co do spodni na kant to jestem bardzo na tak!
    Pozdrawiam,
    paulina-berczynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mam taka nadzieje! Dziękuje Ci ślicznie, mam nadzieje że pogoda dopisze ♥️ Cieszę sie, że Ci sie podobają 😍 Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Miejsce na sesje rewelacja! aż żal nie korzystać ! ;) jak będę w Łodzi muszę wpaść w te miejsce ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Pewnie, że tak! ♥️ Odwiedzę Cię na pewno ;*

      Usuń
  9. Cudowne zdjęcia❤ Bardzo przyjemnie czyta się Twojego bloga☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie ♥️ Bardzo sie cieszę! :D

      Usuń
  10. Bardzo podoba mi się design twojego bloga - jest bardzo prosty i intuicyjny.
    Twój styl pisania jest bardzo ciekawy i na pewno zajrzę tu jeszcze nie jeden raz!

    Co do Łodzi, to kocham to miasto - jest przeeeeeśliczne.

    matthewspich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie! Bardzo mnie to cieszy! Na prawdę ♥️ Zapraszam oczywiście! A Wrocław uwielbiam! 😍

      Usuń
  11. Wow! Świetne zdjecia i cudowne miejsce:) Nigdy niestety nie byłam w Łodzi, ale liczę, że w końcu je odwiedzę.

    gosiajozwiakmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ♥️ A to szkoda :( jak będziesz miała okazje to wpadaj! :D pozdrawiam!

      Usuń
  12. Rewelacyjna jest ta stylizacja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialnie! :D Bardzo podobają mi się Twoje okulary.
    Pozdrawiam ciepło!

    pateye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia i życzę pięknej pogody i udanego wyjazdu nad morze :D Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! Oby sie spełniło ♥️ Pozdrawiam!

      Usuń
  15. Też uwielbiam Street Style 💞💞 Piękne zdjęcia i stylizacja 😍😍
    Zapraszam miedzykropkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne zdjęcia ! Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna stylizacja, też mam plecak, z którym się nie rozstaję :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczerze mówiąc nigdy nie byłam w tym mieście, choć masz rację, wiele ludzi tak o nim mówi, że nic tam nie ma oprócz manufaktury i odnowionego dworca. Bardzo fajna stylizacja, najbardziej podobają się buty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano właśnie! :D dziękuje Ci bardzo, cieszę się, że Ci sie podoba! 😍

      Usuń
  19. świetna codzienna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie sądziłam, że te spodnie mogą dobrze wyglądać z czymś innym niż z białą koszulą! Jestem pod wrażeniem i czekam na więcej! Obserwuje i pozdrawiam!
    https://wroclawianka-czyta.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj dziękuje Ci ślicznie ♥️ Tez nie sądziłam!

      Usuń
  21. Świetne zdjęcia! Stylizacja dość nietypowa, bardzo fajnie pokazałaś spodnie :)
    jvstvnamaria

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna stylizacja ja osobiście zmieniłabym buty :* ale tak też super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  23. super zdjęcia, te frendzle dają ciekawy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zdjęcia i chciałabym kiedyś zwiedzić to miasto <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Stylizacja jak najbardziej na tak ♡ zdjęcia świetne ❤

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja i przepiękne zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Tło zdjęć jest świetne! Każde miasto ma w sobie jakiś urok :)
    YOZIZIRA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie mój klimat, ale zdjęcia ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. plecak <3 uwielbiam je i do tej stylizacji jest to zdecydowana wisienka na torcie!
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Plecaczek mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stylizacja, wygodna i ładna, takie lubię :) ładne zdjęcia i cudowny blog, powodzenia dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajna stylizacja, nigdy nie byłam w Łodzi, kiedyś na pewno odwiedzę ;) Ja osobiście zawsze kochałam, kocham i będę kochać Warszawę, mimo iż mieszkam 200 km od niej ;( Zawsze jednak lubię tam jeździć i mam nadzieję, że kiedyś w dorosłym życiu zamieszkam tam <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajna stylizacja!!! :)
    Lubię takie outfity :)
    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super fotki i stylizacja:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. wyglądasz rewelacyjnie, nic dodac nic ująć :)


    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on dla mnie motywacją do działania. Wierzę w to że, modernizacja komentarzy nie jest potrzeba :)