Prosta stylizacja na każdą okazję

Zapraszam na kolejny post z serii „fashion”. Po przemiłych komentarzach jakie od was dostaje, odnośnie tego bym nie wstydziła się pokazywać twarzy, skusiłam się dołączyć również kilka zdjęć, na których ją widać. Mimo wszystko to stylizacja gra główną rolę. Na tym też się skupmy. Motywem przewodnim stylizacji jest długa, czarna narzutka z cienkiego materiału- idealna na letnie wieczory. Do tego zwykła czarna bluzka na ramiączkach. Narzutka ta, jest dość prześwitująca, więc nie dopasowywałam do niej bluzki z krótkim, czy długim rękawem, nie wyglądałoby to korzystnie. Z resztą, zważając na pogodę jaka nam towarzyszy – tym bardziej byłoby to nie na miejscu. Wygodne, jasne spodnie z wysokim stanem pomogły trochę wydłużyć moje nogi. Czarne buty w szpic dopełniają całość. Jeśli już jesteśmy przy butach tego typu, to – idealnie sprawdzą się u Pań które noszą małe rozmiary butów, gdyż taki rodzaj buta wydłuży optycznie naszą stopę. Myślę, że tego typu buty sprawdzą się w wielu stylizacjach, są uniwersalne i bardzo wygodne (bynajmniej te które mam ja). Jeśli chodzi o okulary to postawiłam na lenonki. Może to nie koniecznie kształt okularów pasujących do mojej buzi, ale myślę, że do stylizacji pasują. Dacie znać co myślcie!

Zapraszam do oglądania i wyrażania opinii, która jest dla mnie bardzo cenna!








Mam nadzieję, że stylizacja wam się podoba, koniecznie dajcie znać!

Jeśli jesteście ciekawi kolejnych postów, podoba wam się mój blog i chcecie być na bieżąco to zapraszam również :

Facebook

Instagram

Komentarze

  1. Bardzo lubię takie stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Uwielbiam stylizacje które mogę założyć na różne okazje. I ten sweterek 😊 Nie lubię wyrzucać pieniędzy w błoto i założyć coś na raz... Trochę mi szkoda 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Dokładnie, dobrą alternatywą są lumpeksy. Można dużo zaoszczędzić, ciuchów nie szkoda i są unikatowe w dodatku :D Na pewno kiedyś przygotuję post właśnie o zakupach w lumpeksie. Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Świetna stylizacja. Ja uwielbiam leonki - na tobie dobrze leżą :) Świetnie że postanowiłaś pokazać twarz. Jestem bardzo ładna :)
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D Miło mi bardzo, że tak uważasz :D Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Piękne okulary! Świetnie w nich wyglądasz, a mało komu pasują! Uwielbiam stylizacje w kolorach basic :) buziaki!

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękną masz twarz, a co do stylizacji to świetnie wyglądasz.

    Pozdrawiam Jarek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! :D Pozdrawiam również :)

      Usuń
  6. Pięknie fotografie! Stylizacja trafiona w punkt, pasuje do Ciebie idealnie. ��

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ta narzutka, buty też mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosta stylizacja,ale z klasą. Bardzo takie lubię :) Śliczny makijaż oczu!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna stylizacja! :Di fryzurka :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja! Prosta, ale wygląda naprawdę cudnie. :) i świetne fotografie, piękna modelka!

    Pozdrawiam :)
    https://sunreads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku dziękuje ślicznie ♥️ Pozdrawiam również i oczywiście zajrzę do Ciebie ;*

      Usuń
  11. Pięknie wyglądasz !! Uwielbiam takie stylizacje !

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne stylizacje i super zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zestawienie 😊 Nie mam pojęcia czego Ty się wstydzisz 😜 Wyglądasz bardzo ładnie 😊 ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna stylizacja, obłędna Ty i ukochana Manufaktura <3 Ja jestem z Łodzi! Wydaje mi się, że kiedyś Ciebie widziałam hmmm...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniałe przeczytać taki komentarz, dziękuje śliczne! ♥️Co do spotkania to bardzo możliwe! :D

      Usuń
  15. Świetnie wyglądasz! Tatuaż w tej bluzce wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz i masz przepiękny tatuaż <3
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Prosta, a efektowna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie zestawienia rzeczywiście sprawdzają się w wielu okazjach i są proste w przygotowaniu. Ostatnio polubiłam takie bluzeczki w outfitach :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super że tak twierdzisz ♥️ Pozdrawiam również ;D

      Usuń
  19. Fantastic outfit, I love it! :D


    http://www.couture-case.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja i naprawdę wstydzić się nie masz czego. jesteś bardzo ładną dziewczyną. Ja mam niestety problem właśnie z tym, bo nie akcpetuje swojego wyglądu, ehh. Ty naprawdę jesteś śliczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci prześlicznie! ♥️ Cieszę sie, że tak uważasz 😍

      Usuń
  21. Wow! Przepiękna stylizacja!♡♡
    Cudownie wyglądasz!♡
    asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Great outfit!
    Hello dear, i'm a new follower of your nice blog, can you follow me on my blog? :)
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczna stylizacja♥
    Pozdrawiam, jestem-folta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz przepięknie. To zdecydowanie mój styl - prosto, elegancko, ale zwraca uwagę :) Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! Dziękuje ślicznie ! Na pewno zajrzę ;*

      Usuń
  25. Super wyglądasz! Stylizacja mega :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny fotograf :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ślicznie wyglądasz! naprawdę przepięknie,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się Twoja stylizacja, jesteś mega zgrabna i te oczy <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ciekawa stylizacja. Podoba mi się :) !
    Pozdrawiam
    https://coscudownego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. piękna jesteś! super stylizacja i tatuaż <3

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia, niesamowity klimat stylizacji. Bardzo mi się podoba :)
    jvstvnamaria

    OdpowiedzUsuń
  32. what an amazing post, like it!

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo lubię takie stylówki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestes sliczna! Cudowna figura 💖

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne zdjęcia i cała stylizacja! Ciekawy pomysł na tatuaż, chociaż osobiście preferuję mniejsze wzory :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ♥️ Rozumiem ;* pewnie że wpadnę.

      Usuń
  36. Świetny look , cudowną masz figurę ! :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Fantastyczna stylizacja! Podoba minusie połączenie kolorów aczkolwiek największe wrażenie robi na mnie tatuaż! Jest piękny 😊
    Pozdrawiam,
    Eff

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie mi miło kochana ♥️ Dziękuje Ci bardzo!

      Usuń
  38. Jakie piękne zdjęcia! Jesteś piękną kobietą! A stylizacja bardzo klasyczna i prosta - lubię to! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci ślicznie! Bardzo mi miło ♥️ Pozdrawiam również ;*

      Usuń
  39. Piękne zdjęcia, wyglądasz cudownie! :)
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do wspólnej obserwacji.

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci ślicznie! Pozdrawiam również i chętnie zajrzę ;)

      Usuń
  40. Świetna stylizacja. Muszę kupić taki długi sweterek bo wygląda mega.
    Uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Stylizacja idealnie w moim guście.
    Cudownie wyglądasz!
    Zdjęcia rewelacyjne.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie bardzo! Czyli mamy podobny gust ♥️ Dziękuje! Buziaki

      Usuń
  42. Genialny tatuaż i bardzo kobieca stylizacja! :)
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie- pateye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ♥️ Pozdrawiam również i chętnie zajrzę ;*

      Usuń
  43. ślicznie zdjęcia, masz naprawdę niezwykłe spojrzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jest cudownie, podoba mi sie!
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna stylizacja. Zdjęcia są genialne może ja się kiedyś takich doczekam na moim blogu. Super blog! Pozdrawiam kochana !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo ♥️ Pozdrawiam również ;*

      Usuń
  46. Przepięknie wyglądasz :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękna stylizacja :)
    www.magdalena-achtelik.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna stylizacja. Pięknie wyglądasz. Ja osobiście też lubię sie tak ubierac i uwielbiam takie narzutki

    OdpowiedzUsuń
  49. Prostota i elegancja! Świetna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ślicznie wyglądasz ♥️
    Pozdrawiam, maobmaze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Stylizacja urzeka swoją prostotą, ale ja zakochałam się w Twoim tatuażu i to od niego nie mogę oderwać wzroku! :o

    OdpowiedzUsuń
  52. Super prosta stylizacja , bardzo mi się podoba :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  53. Minimalistyczna stylizacja. Coś co lubię! Świetny tatuaż! <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on dla mnie motywacją do działania. Wierzę w to że, modernizacja komentarzy nie jest potrzeba :)