Wróciłam do robienia hybryd! Dlaczego zrezygnowałam ? Co robiłam źle?

Pierwszy zestaw do samodzielnego robienia paznokci dostałam od swojego chłopaka – pod choinkę. Muszę przyznać, że chłopak spisał się doskonale. Z tego co wiem, to długo wcześniej wziął się za szukanie odpowiedniej lampy ! Nie skusił się na konkretny, gotowy zestaw – sam postanowił, że wszystko kupi osobno, by było jak najlepszej jakości. (taki właśnie jest mój chłopak, nigdy nie idzie na „łatwiznę” ). Oczywiście lampa i wszystkie rzeczy niezbędne do zrobienia hybryd okazały się być świetnymi produktami wysokiej jakości. W takim razie czemu zaprzestałam robić je sama i poszłam zrobić je profesjonalnie do salonu ?


Pierwsze hybrydy

Nie powiem że był to szczyt marzeń – ale jako tako – wyszły ! zrobiłam je od razu po kolacji wigilijnej (nie mogłam już wytrzymać). Wiadomo, jak na pierwszy raz to naprawdę byłam zadowolona. Do trwałości lakierów też nie mogłam się przyczepić, bo długo mi się trzymały. I tak robiłam sobie je sobie co jakiś czas, nie miałam problemu z samym procesem tworzenia – zawsze znalazła się jakaś inspiracja ! Ale już po którymś razie zauważyłam że coraz gorzej jest mi się ich ‘’pozbyć’’. Zdejmowałam je standardowo – acetonem, ale przysparzało mi to dużo problemu. W końcu nastał moment w którym moje paznokcie (przez moje nie delikatne obchodzenie się podczas usuwania hybryd) były po prostu – W STRASZNYM STANIE. W pewnym momencie nawet nie mogłam ściągnąć już położonego przeze mnie koloru – musiałam obciąć paznokcie razem z hybrydą. Byłam sfrustrowana. Sama już nie widziałam czym to jest spowodowane. Przecież robiłam je również cioci czy mamie i one nie miały żadnego problemu żeby je ściągnąć. Ba! Nawet czasem same im spadały ! Tłumaczyłam sobie, że mam za ‘’słabe ‘’ paznokcie na tego typu kombinacje.



Zdjęcie jednych z moich pierwszych hybryd

Odstawiłam hybrydę na jakiś czas

Powiem tak – czułam się z tym okropnie, paznokcie byłby zmasakrowane. Wstydziłam się je pokazywać!

Zdecydowałam zrobić je w salonie

Gdy tylko kosmetyczka zobaczyła moje paznokcie była załamana. Nie chciałam się przyznać, że sama doprowadzałam je do takiego stanu. Bałam się, że odmówi zrobienia mi paznokci – nie zdziwiłabym się wcale jakby tak było. Była jednak tak kochana i podjęła się. Po wyjściu z salonu miałam już śliczne paznokcie ale i szczuplejszy portfel

Właśnie ! Szczuplejszy portfel!

Pomimo tego, że paznokcie wyglądały już dobrze miałam wyrzuty sumienia, że w domu mam mnóstwo lakierów, lampę i wszelkie dodatki- które naprawdę nie kosztują mało a leżą bezczynnie ! U kosmetyczki zostawiałam sporą kwotę pieniędzy – a moje paznokcie mają to do siebie, że rosną naprawdę szybko – więc wizyty te były częste. Jeszcze ta świadomość, że te pieniądze mogłabym spokojnie przeznaczyć na coś innego, bo w domu mogę je zrobić za darmo. Kolejną przeciwnością było to, że jak do każdego obowiązują terminy- nie zawsze odpowiadał mi dzień czy godzina wizyty w salonie.


Moje akcesoria, które leżały bezczynnie (przez moją głupotę). Wyjaśnię wam zaraz co robiłam źle.

Co robiłam nie tak? Kto mnie o tym uświadomił?

Ostatnio będąc na grillu u znajomych, jak zawsze weszłam na temat paznokci i mojego niezadowolenia z faktu, że nie mogę ich robić sama, a mówiąc szczerze – lubiłam to strasznie ! Próbowałyśmy z koleżanką znaleźć sedno problemu. Aż w końcu padło pytanie ze strony mojej koleżanki "a ty spiłowujesz top coat ?! bo on się nie rozpuści w acetonie!" a że ja tego nie robiłam – od razu pojawił się uśmiech na mojej twarzy i nadzieja na to, że znów będę mogła robić je sama. Z TEGO MIEJSCA CHCĘ PODZIĘKOWAĆ TEJ OSÓBCE ♥ Wiedz, że na pewno się jakoś odwdzięczę !


Ja znów zaczynam swoją przygodę! Trzymajcie za mnie kciuki !

OD DZIŚ BĘDĘ PAMIĘTAŁA ŻEBY GO SPIŁOWAĆ


Dajcie znać czy wy też miałyście jakieś problemy jeśli chodzi o hybrydę. Może miałyście ten sam problem co ja ?( Ja akurat przez własną głupotę, ale naprawdę – nie widziałam o tym, że top coat nie rozpuszcza się w acetonie)

Podobają się wam w ogóle paznokcie robione taką metodą ? Wykonujecie je same w domu ? CHWALCIE SIĘ !

Aa i koniecznie napiszcie czy podobają się wam w moim wykonaniu! Po dłuższej przerwie było ciężko muszę przyznać...

Komentarze

  1. Ślicznie wyszło ci to ombre :) To dobrze że już będziesz pamiętała o jego spiłowaniu :D
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :D dziękuje jeszcze raz ♥️ Radler się należy :D

      Usuń
  2. masz talent! slicznie wyszly! akurat zastanawiam się, co robię nie tak, że lakier nie chce ze mną współpracować. Ale akurat na pewno wina nie leży po stronie piłowania, bo to zawsze robiłam :(
    pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo 😍 Rozumiem :( życzę Ci żebyś i Ty znalazła swój błąd, bo robienie paznokci to sama przyjemność :D

      Usuń
  3. Miałam ten sam problem. :)

    Pozdrawiam!

    kwiatki-wariatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nigdy nie uzywalam hybrydy i nigdy nie bede uzywac, poniewaz szkoda mi moich paznokci ;p

    nowy post! co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią;) https://justemsi.blogspot.com/2017/07/everybody-should-be-feminist.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mądrze myślisz ! Dużo bym dała, żeby moje paznokcie wróciły do siebie :(
      Chętnie do Ciebie zajrzę :)

      Usuń
  5. Super. Ja niestety nie mam cierpliwości aby sobie sama robić pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! :) rozumiem... ja muszę mieć dobry dzień, inaczej nawet sie nie zabieram :D

      Usuń
  6. Moja siostra robi mi hybryde i zele. Po żelach mam strasznie zniszczona płytkę poniewaz paznokcie wtey trzeba obciac i piłować. Po hybrydzie mam zniszczone gdy robie ja kilka miesiecy pod rzad non stop. Hybryde trzymam w acetonu 30min a potem sciagam drewnianym patyczkiem, a potem spiłowuje to co zostanie. Super zdjecia kochana i piekny lakier na tych zdjeciach na dole! Buziaki

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang 👈🏻oddaje obserwacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to jest ten duży minus - paznokcie strasznie sie niszczą :( dziękuje bardzo za miłe słowa, cieszę sie, że się podoba ♥️ Buziaczki :*

      Usuń
  7. Uwielbiam hybrydy - sobie robię bardzo często, ale staram się co jakiś czas dać im "spokój". Wtedy regeneruję paznokcie i na nowo! :) Szkoda tylko, że u innych sobie nie radzę.. Nie trzymają im się z niewiadomych mi przyczyn - przecież robię tak samo jak u siebie.. U mnie spokojnie wytrzymują 3 tygodnie.
    Zapraszam do mnie! I powodzenia w tworzeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak trzeba im czasami dać spokój. Ja postanowiłam, że od razu po powrocie do szkoły - ściągam i daje im odsapnąć :) znam ten ból kochana- tez nie wiadomo czemu- jak pisałam we wpisie (osobą którym robiłam, nie trzymały sie hybrydy - nie wiadomo dlaczego). Chętnie Cię odwiedzę ! Dziękuje bardzo ! Przyda się ;*

      Usuń
  8. Uwielbiam robić hybrydy i tez coś robię nie tak bo zazwyczaj tydzień i koniec moich paznokci, dostalam radę zeby używać primera kwasowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam je robić ! O widzisz ! Może sie sprawdzi :D

      Usuń
  9. Ja zamierzam sobie kupić w tym roku lampę z całym osprzętem. Zobaczymy jak mi będzie szło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam ! To fajna zabawa :) i życzę powodzenia ♥️

      Usuń
  10. Ja miałam problemy z żelami i przerzuciłam się na hybrydę, jestem zadowolona choć robie je rzadko :(
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z każdym robieniem będzie Ci szło lepiej :D zapewniam :D ps na pewno nie jest tak źle jak mówisz <3

      Usuń
  11. Najważniejsze, że wiesz co było przyczyną i znowu możesz wykonywać hybrydę samodzielnie :)
    Bardzo ładnie wychodzi Ci stylizacja paznokci.
    Ja na razie muszę odpowiednio zregenerować swoje paznokcie :D
    Zapraszam do obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo się ucieszyłam :D Dziękuję ! Cieszę się, że tak uważasz. Oj ja też muszę swoje zregenerować- uwierz mi :D

      Usuń
  12. Mysle o zakupie sprzetu i robienia sobie hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja polecam ! Jak już pisałam wcześniej - świetna zabawa, lecz trzeba być świadomym że paznokcie bardzo sie niszczą

      Usuń
  13. Chciala bym właśnie kupić zestaw do robienia hybrydowego z Semilaca :) Polecasz coś dla początkujących ? Będę wdzięczna za podpowiedź !

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie ! Myśle ze możesz zaufać firmie semilac- ja korzystam akurat tylko z ich produktów, nie lampy, ale moje znajome maja te zestawy i są zadowolone. Jak na początek to dobre rozwiązanie :)

      Usuń
  14. Ja długo nie mogłam przekonać się do hybryd, ale w końcu miesiąc temu zakupiłam sprzęt i robię je cały czas! Moje paznokcie trochę ucierpiały na tym, ale staram się je ratować ;) Co do lakierów zdecydowanie wolę lakiery z Aliexpress, 3-4 razy tańsze a efekt ten sam, a nawet lepszy!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    Na moim blogu pojawił się konkurs organizowany z Depilacja.pl, do wygrania m.in. zabieg depilacji laserowej o wartości 850zł, zapraszam!
    spiked-soul.blogspot.com


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że się zdecydowałaś :D o proszę, muszę kiedyś przestestować :) Chętnie zajrzę!

      Usuń
  15. No tak, rzeczywiście najpierw się piłuje górę, ale choć to wiem nie wpadłam, że mógłby to być Twój problem .
    Super, że teraz już wiesz :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo sie cieszę :) Pozdrawiam również ;*

      Usuń
  16. Muszę w końcu kupić sobie taki zestaw do robienia hybryd :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. nie wyobrażam sobie życia bez hybryd :)


    greeneyes365.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, your blog is amazing! I love it! xx
    Would you like to follow each other? If yes, please follow me on the my blog and let me know in the comments of my newest posts.
    I following you! #27
    Would you like to follow me back, I would be glad. ^^
    Have a great day!

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much ! <3 I'll visit your blog :D

      Usuń
  19. Dość długo zastanawiam się nad zakupem zestawu, ale jakoś nadal nie mogę się do niego przekonać. Chyba jednak się skuszę. Bardzo podobają mi się hybrydy!:D
    asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci szczerze, że to na prawdę jest fajna sprawa :D Jeśli Ci się podobają to tym bardziej ! Będziesz zadowolona <3

      Usuń
  20. świetnie Ci one wyszły!
    Zapraszam do wspólnej obserwacji: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post :) Ja mam wręcz przeciwny problem , lakier na paznokciach nie chce się długo trzymać i odpryskuje już po 2 /3 dniach , a używam produktów z semilaca i neonaila , matuje płytkę przed położeniem top coata i nie wiem co może być przyczyną mojego problemu :(

    Obserwuję i pozdrawiam :))!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;* kochana, chciałabym Ci pomóc, ale nie mam pojęcia co robisz źle :( Napisze czynności jakie wykonuje po kolei, może pomoże ;*
      1.Matuje płytkę paznokcia przed nałożeniem bazy.
      2. Nakładam jedna warstwę bazy.
      3. Kładę wybrany kolor ( zazwyczaj 2 warstwy)
      4. Po utwardzeniu ostatniej warstwy lakieru nakładam top.
      5. Przemywam paznokcie clinerem i gotowe.
      Kazda warstwę utwardzam 2 min :)
      Mam nadzieje, że choć trochę pomogłam!

      Usuń
  22. Kompletnie nie mój temat, nie interesuję się paznokciami, ale zawsze warto coś wiedzieć na przyszłość. Mimo, że się tematem nie interesuję, to podpatrywałam jak kosmetyczka robi moje paznokcie i akurat rzecz o spiłowaniu coatu wiedziałam :) Ładnie ci to wychodzi!
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz ! A ja tyle czasu żyłam w nieświadomości Haha. Na szczęście już problem zażegnany! Dziękuje bardzo ! Chętnie zajrzę ;*

      Usuń
  23. Świetny blog! :)

    Zapraszamy do nas:
    http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Znam ten ból, gdyż sama robiłam wcześniej ten błąd :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam ten sam problem na początku! Ale nie myślałam nawet, żeby się poddać. Zaczęły schodzić dopiero jak kupiłam klipsy. Teraz gdy czasami zapomnę spiłowac top to i tak się ściąga hybryda. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za szybko sie poddałam, ale cieszę sie ze już wiem co robiłam źle! Dziękuje bardzo, przyda sie ♥️

      Usuń
  26. Widzisz warto czasem kogoś po prostu spytać !
    Co do post o efektywnej nauce na pewno znajdzie się taki wpis na blogu już niedługo gdyż październik to czas gdy studenci wracają na swoje uczelnie bądź młodzi ludzie zaczynają przygodę ze studiami ! Obserwuj bloga a będziesz na bieżąco ze mną ! :) Ja również Cie obserwuję :)

    www.sladamikobiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Przydałaby sie tak wiedza! Nie mogę się już doczekać ;* dziękuje za obserwacje, wpadnę do Ciebie na pewno ;*

      Usuń
  27. kurcze moj zestaw do hybryd tez leży bezczynnie, bo jednak po kazdym moim hybrydowym zabiegu mialam okropne paznokcie...łamaly sie, rozdwajały,,,byly jak papier ;c od dwoch miesiecy nie nakladam nic na paznokcie oprocz odżywek i jakos wracają do zycia


    https://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o czym mówisz! Moje tez potrzebują regeneracji! 😞 Ale postanowiłam, że to jak na razie moje ostatnie hubrydy. Czas odpocząć.

      Usuń
  28. Piękne paznokcie! Sama muszę wrócić do hybryd, kupić na nowo sprzęt... Mnie i mojej Mamie łuszczyła się płytka i choć piłowałam top coat to i tak było źle z paznokciami 😞Nie wiem, może to kwestia firmy? Miałam i Semilac i NeoNail, w obu przypadkach to nie było TO.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie ;* rozumiem... nie mam pojęcia czym jest to spowodowane. Warto przetestować inne firmy, może sie to okazać sukcesem. Znam wiele dziewczyn, którym po prostu nie spasowała firma...po jej zmianie już było dobrze :D A do powrotu zachęcam, bo to świetna zabawa! :D Pozdrawiam ;*

      Usuń
  29. tez robilam sama paznokcie lecz wole jednak zeby ktos mi zrobil :) musze miec wkoncu jakas chwile relaksu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zazdroszczę umiejętności :) Te różowe w esy floresy fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny post, sama chcialabym potrafić robić sobie hybrydy niż wydawać tyle pieniędzy komuś:(

    OdpowiedzUsuń
  32. ja sama mam zamiar kupić sobie jakiś zestaw startowy bardzo chciałabym się nauczyć je robić :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on dla mnie motywacją do działania. Wierzę w to że, modernizacja komentarzy nie jest potrzeba :)